.

Beantwoord

Hoe krijg je een reactie van Simyo

  • 15 January 2013
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben een vrij nieuwe klant. Heb een nanosim besteld op 21 december, dus nu 24 dagen terug. Bevestiging, binnen 2 dagen zou ik hem hebben. Nee dus. Anderhalve week terug via een contactformulier hiernaar gevraagd, hierop een bevestiging gekregen dat Simyo binnen 3 dagen zou reageren. Geen enkele reactie gehad. Toen gisteren iets op het forum geplaatst. Simyo zegt zelf dat je binnen een dag reactie heb. Ik heb alleen een reactie van iemand die bang wordt van mijn verhaal. Niet van Simyo. Iedere keer dat ik thuis kom na mijn werk, is de telefonische helpdesk dicht en kan ik dus niet bellen. En nog steeds heb ik geen nano sim kaart.

Wat kun ik nog meer doen om mijn nano sim te krijgen? Behalve opzeggen en elders een abonnement nemen? Dit is echt bijzonder frustrerend.
icon

Beste antwoord door Wayne 16 January 2013, 15:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik krijg altijd vrij snel een reactie via Twitter misschien dat eens proberen?
Ik tweet niet. Ze geven toch 5 mogelijkheden om ze te bereiken?
Badge
Klopt, maar als het een niet werkt...
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mabe,

Volgens onze gegevens is er op 21 december geen simkaart aangevraagd. Er moet dus iets mis zijn gegaan. Wel is er reeds kosteloos een vervangende nanosim naar jou verstuurd. Zou je het even kunnen bevestigen als je die hebt ontvangen?

Reageer