.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een JUISTE simkaart

  • 22 September 2012
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Badge +1
Op 20 september belde ik 1200 om te vragen hoe ik aan een micro-simkaart konm komen. Dit omdat ik een nieuwe telefoon had die niet met een klassieke kaart werkt.

Ik kreeg de aanwijzing op de website in "Mijn Simyo" gewoon een vervagende kaart te bestellen. Ik werd er met de medwerker aan de lijn naartoe geleid. Ik protesteerde omdat ik niet kon zien of ik dan expliciet om een micro-simkaart vroeg. Maar ik kreeg te horen dat me dan altijd een combikaart toegestuurd zou worden, die in beide typen telefoons te gebruiken zou zijn.

Is deze informatie van de helpdersk WEL of NIET volkomen juist?

Indien niet juist, waarom wordt ik bedonderd met onjuiste informatie?
Indien wel juist, waarom is mij een klassieke, dus onbruikbare simkaart toegezonden?

Intussen is het zaterdag, geen helpdesk dus minimaal 2 dagen zonder mijn smartphone. Plus wat daarna tijd kost om dit in orde te krijgen.

Is er iemand by Simyo die de prutsende medwerkers een figuurlijke rotschop richting K W A L I T E I T (ik spel het woord maar even)  kan uitdelen? Dit is echt verschikkelijk!
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2012, 17:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ruphoff,

Als je een prepaid simkaart besteld, ontvang je een 'normale' simkaart. Wanneer je een Web to Go aansluiting of een Simyo abonnement besteld, ontvang je een combisimkaart . Ik denk dat ze er bij de klantenservice vanuit zijn gegaan dat je een Simyo abonnement had waardoor ze je naar de website hebben geleid. Niet helemaal correct dus. Excuses hiervoor.

Ik zie dat je vandaag opnieuw contact hebt gehad met de klantenservice over het versturen van de micro simkaart. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex

Reageer