Ik kreeg de aanwijzing op de website in "Mijn Simyo" gewoon een vervagende kaart te bestellen. Ik werd er met de medwerker aan de lijn naartoe geleid. Ik protesteerde omdat ik niet kon zien of ik dan expliciet om een micro-simkaart vroeg. Maar ik kreeg te horen dat me dan altijd een combikaart toegestuurd zou worden, die in beide typen telefoons te gebruiken zou zijn.
Is deze informatie van de helpdersk WEL of NIET volkomen juist?
Indien niet juist, waarom wordt ik bedonderd met onjuiste informatie?
Indien wel juist, waarom is mij een klassieke, dus onbruikbare simkaart toegezonden?
Intussen is het zaterdag, geen helpdesk dus minimaal 2 dagen zonder mijn smartphone. Plus wat daarna tijd kost om dit in orde te krijgen.
Is er iemand by Simyo die de prutsende medwerkers een figuurlijke rotschop richting K W A L I T E I T (ik spel het woord maar even)Â kan uitdelen? Dit is echt verschikkelijk!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie