Sinds 24-01-2016 is mijn simkaart geblokkeerd.
Via mijn simyo is mijn beltegoed €10, hoe de kaart weer deblokkeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Plooijmans,
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend om te lezen dat je simkaart geblokkeerd was. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega. Fijn dat hij het voor je heeft op kunnen lossen :$
Als je nog vragen hebt, laat je het ons dat weten?
Groetjes, Angelica
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend om te lezen dat je simkaart geblokkeerd was. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega. Fijn dat hij het voor je heeft op kunnen lossen :$
Als je nog vragen hebt, laat je het ons dat weten?
Groetjes, Angelica
Hallo Simyo, ik heb precies hetzlefde probleem!
Ik moet heel veel belletjes plegen vandaag maar dat gaat dus niet, heb €10 op m'n kaart staan maar ook geblokkeerd. Waarom?!
Ik moet heel veel belletjes plegen vandaag maar dat gaat dus niet, heb €10 op m'n kaart staan maar ook geblokkeerd. Waarom?!
Je reageert op een topic van een jaar oud. Kan een werkdag duren voor je bericht krijgt vanuit Simyo.
Advies is om te bellen met 1200 vanaf je mobiel, of vanaf elk ander willekeurig toestel met 0800-8007, beide gratis.
Advies is om te bellen met 1200 vanaf je mobiel, of vanaf elk ander willekeurig toestel met 0800-8007, beide gratis.
Hi Kay Mich,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je nog geblokkeerd was, ondanks dat je voldoende beltegoed had. Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft je meteen laten deblokkeren gelukkig 🙂 Het feit dat die blokkade er nog stond was een systeemfout - die had opgeheven moeten worden zodra je opgewaardeerd had, maar dat gebeurde helaas niet. Mijn excuses!
Nu kun je gelukkig weer gewoon je aansluiting gebruiken.
Heb je hier nog vragen over?
@ Ray, dankjewel voor je reactie! Het maakt natuurlijk niet zoveel uit hoe oud een topic is 🙂 We reageren overal altijd op, hoewel het nu (vanwege drukte) later is dan normaal.
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je nog geblokkeerd was, ondanks dat je voldoende beltegoed had. Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft je meteen laten deblokkeren gelukkig 🙂 Het feit dat die blokkade er nog stond was een systeemfout - die had opgeheven moeten worden zodra je opgewaardeerd had, maar dat gebeurde helaas niet. Mijn excuses!
Nu kun je gelukkig weer gewoon je aansluiting gebruiken.
Heb je hier nog vragen over?
@ Ray, dankjewel voor je reactie! Het maakt natuurlijk niet zoveel uit hoe oud een topic is 🙂 We reageren overal altijd op, hoewel het nu (vanwege drukte) later is dan normaal.
Groetjes,
Jihane
Waarom is mijn simkaart geblokkeerd ?
Hoi mv19,
Wat vervelend dat je simkaart is geblokkeerd! Inmiddels hebben we je al geholpen, en is je simkaart weer gedeblokkeerd.
Je bent hier ook een eigen topic over gestart. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om het voortaan bij 1 topic te houden. Zo kunnen we je ook sneller helpen. Vind je het goed dat we je ook verder helpen in je eigen topic?
Groetjes,
Samantha
Wat vervelend dat je simkaart is geblokkeerd! Inmiddels hebben we je al geholpen, en is je simkaart weer gedeblokkeerd.
Je bent hier ook een eigen topic over gestart. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om het voortaan bij 1 topic te houden. Zo kunnen we je ook sneller helpen. Vind je het goed dat we je ook verder helpen in je eigen topic?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.