.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • 6 July 2017
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Waarom is mijn simkaart geblokkeerd pfff ?alle rekening zijn toch betaald altijd op tijd al jaren .
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 12:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi mv19,

Oei, dat is wel vervelend zeg! Zo te zien was je simkaart geblokkeerd door een foutje aan onze kant. Je hebt inderdaad alle facturen gewoon betaald. Sorry voor het ongemak!

Je hebt inmiddels al contact gehad met onze klantenservice. Zij hebben de blokkade er weer af gehaald. Laat je weten of alles weer goed werkt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hier hetzelfde probleem, ik heb een vervangende simkaart aangevraagd omdat ik in het buitenland niet kon internetten en ik haast geen bereik had, vanwege knippen simkaart, nu ben ik ineens afgesloten...heel erg vervelend en irritant! Wat kunnen jullie doen!

Ben al een maand bezig met internet in het buitenland en het werkt nog steeds niet..

Begin er een beetje moe van te worden na zoveel jaar trouwe klant...
Badge +7
Hoi davince82,

Wat vervelend dat je simkaart was geblokkeerd! Deze blokkade is er inmiddels weer af. Volgens onze gegevens kun je ook weer bellen.

Ook zie ik dat je zojuist je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ook heb je gisteren kunnen internetten in Duitsland. Kan ik ervan uit gaan dat dit probleem ook is opgelost?

Groetjes,
Samantha
Graag wil ik weten waarom mijn simkaart geblokkeerd is? terwijl op mijn simyo staat dat hij actief is! Wat moet ik nu doen ? Er is zelfs een automatische opwaardering geweest!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Hubertina,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je simkaart is geblokkeerd. Ik zie dat je afgelopen vrijdag al contact met een collega van me hebt gehad. Zou je me kunnen laten weten of de vervangende simkaart die is opgestuurd werkt? Ik hoor het graag.

Groetjes,
Niels

Reageer