Hallo, ik heb 3 abonnementen op mijn naam. Ik wil deze vanuit de mijn simyo app beheren maar mijn tele2 mailadres werkt niet meer. Dus kan door de andere nummers geen toestemming worden gegeven om dit te doen. Ik heb hier een mail over verstuurd maar nog steeds geen antwoord gehad. Ik moet de mailadressen op beide nimmers wijzigen maar kan niet in de pagina komen. Ook heb ik een nieuw toestel en daar wil ik graag het abonnement met esim naar overzetten. Hoe gaat dit in z,n werk. Ik hoor het graag. Groeten Jos
Hoe kan ik mijn eSIM overzetten op mijn nieuwe telefoon?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om het e-mailadres te wijzigen! Dit zou je namelijk gemakkelijk zelf kunnen doen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Bij welke stap gaat het hier precies mis waardoor het niet lukt? Wellicht helpt het om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ook kan je het e-mailadres wijzigen door via de website versie van Mijn Simyo in te loggen.
Je kan de eSIM op je nieuwe toestel installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je de validatiecode niet ontvangen per sms dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op!
Ook hoor ik graag van je of het lukt om het e-mailadres te wijzigen. Zo niet, dan mag je een kopie ID mailen naar webcare@simyo.nl met daarbij vermeld om welk 06-nummer het gaat en naar welk e-mail adres het gewijzigd mag worden, ik zal dit dan voor je in orde maken 😊.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.