.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn eSIM overzetten op mijn nieuwe telefoon?

  • 8 July 2023
  • 5 reacties
  • 826 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb 3 abonnementen op mijn naam. Ik wil deze vanuit de mijn simyo app beheren maar mijn tele2 mailadres werkt niet meer. Dus kan door de andere nummers geen toestemming worden gegeven om dit te doen. Ik heb hier een mail over verstuurd maar nog steeds geen antwoord gehad. Ik moet de mailadressen op beide nimmers wijzigen maar kan niet in de pagina komen. Ook heb ik een nieuw toestel en daar wil ik graag het abonnement met esim naar overzetten. Hoe gaat dit in z,n werk. Ik hoor het graag. Groeten Jos

icon

Beste antwoord door Amy 10 July 2023, 11:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JosN,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om het e-mailadres te wijzigen! Dit zou je namelijk gemakkelijk zelf kunnen doen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Bij welke stap gaat het hier precies mis waardoor het niet lukt? Wellicht helpt het om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ook kan je het e-mailadres wijzigen door via de website versie van Mijn Simyo in te loggen. 

Je kan de eSIM op je nieuwe toestel installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je de validatiecode niet ontvangen per sms dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op! 

Ook hoor ik graag van je of het lukt om het e-mailadres te wijzigen. Zo niet, dan mag je een kopie ID mailen naar webcare@simyo.nl met daarbij vermeld om welk 06-nummer het gaat en naar welk e-mail adres het gewijzigd mag worden, ik zal dit dan voor je in orde maken 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Hallo Amy, helaas kan ik op beide nummers die ik wil wijzigen niet meer inloggen omdat de wachtwoorden verandert zijn en ik ze niet meer weet. Om dit te wijzigen wordt door Simyo een mail gezonden naar mijn tele2 adres en dat werkt sinds 2 weken niet meer. Het betekend dat ik nergens meer invloed op heb. Als de databundel op het esimnummer op is kan ik geen mb,s  bij kopen. Dat is het allerbelangrijkste. Als ik weer in kan loggen kan ik zelf mijn mailadres wel wijzigen . Ik heb vorige week alle benodigde dingen naar Simyo verzonden. Kopie paspoorten/nieuw mailadres etc. maar ik heb nog niets gehoord. Ik hoop dat ik snel geholpen wordt want ik zit niet te wachten op een hoge rekening. Groeten Jos

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JosN,

Bedankt voor je reactie. Excuses, ik zie dat ik in mijn vorige bericht vergeten was om mijn privébox linken dus bij deze. 

Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens dan zoek ik de e-mail die je hebt gestuurd even op in het systeem, dan kan ik het e-mailadres zo snel mogelijk voor je laten aanpassen!

Groetjes,
Amy

Het lukt niet om mijn esim over te zetten naar mijn nieuwe telefoon (allebei samsung)

bij de esim downloaden krijg ik de melding “oeps daar ging iets mis”

telefoonnr 06XXXXXXXX

email XXXXXXXXXXX@gmail.com

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ajgm60,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM opnieuw te installeren! 

Voor je eigen veiligheid heb ik jouw 06-nummer en e-mailadres in jouw bericht aangepast omdat het niet is toegestaan om publiekelijk persoonlijke gegevens te delen 😊. 

Ik zie dat je mij inmiddels al een privébericht hebt gestuurd dus zal ik je daar verder helpen.

Groetjes,
Amy

Reageer