Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een tweede simkaart bestellen op naam van 1 persoon?

• April 1, 2026
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Mijn bejaarde moeder heeft ook een Simyo abonnement voor haar smartphone, deze gebruikt ze voornamelijk thuis.

Daarnaast heeft ze nog een klein Nokia telefoontje met ander telefoonnummer voor onderweg waarmee ze alleen kan bellen en bereikbaar kan zijn. Hierop staat nu nog een Vodafone nummer.

Ze zou hiervoor liever ook een Simyo nummer hebben (alleen bellen, geen internet). Ik zie echter geen optie in de app om een tweede nummer (en aparte SIM kaart) op aanm van 1 persoon aan te vragen. Is dit mogelijk?

Mvg, Klaas

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@klaasvg,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je moeder het fijn vind om 2 nummers bij dezelfde provider te hebben. 

Ik zie dat je van ​@XTF al de juiste informatie hebt ontvangen wat betreft het bestellen van een Prepaid simkaart. Als je moeder het nummer van Vodafone wilt behouden dan kan dit worden aangegeven tijdens de bestelling. 

Hopelijk lukt het hiermee! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • April 1, 2026

Op https://www.simyo.nl/prepaid kun je een (tweede) prepaid afsluiten, dit kan gewoon op dezelfde naam.

Is een Simyo nummer beter dan een Vodafone nummer?

Het nummer blijft hetzelfde met nummerbehoud..

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 1, 2026

Hoi ​@klaasvg,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je moeder het fijn vind om 2 nummers bij dezelfde provider te hebben. 

Ik zie dat je van ​@XTF al de juiste informatie hebt ontvangen wat betreft het bestellen van een Prepaid simkaart. Als je moeder het nummer van Vodafone wilt behouden dan kan dit worden aangegeven tijdens de bestelling. 

Hopelijk lukt het hiermee! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy