Hoi allemaal,
heb recent een smartwatch ontvangen (LTE)
echter support Simyo dit niet en zijn ze ook niet van plan dit te gaan ondersteunen.
nu wil ik dus kijken voor alternatieve opties, maar switchen van provider doe ik liever niet.
is het bvb mogelijk om een 2e abbonament af te sluiten bij Simyo onder hetzelfde account, en die vervolgens op mijn watch in te stellen?
heeft iemand hier een oplossing voor? er zijn vast meer mensen met dit probleem
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
De smartwatch wil waarschijnlijk een eSim en om dat in te stellen is een QR code nodig. Dat laatste zou een probleem zijn, want Simyo maakt zulke eSim QR codes niet.
Indien jouw smartwatch een nano-sim aankan, dan gok ik dat je met een tweede abonnement prima 4G kunt krijgen op die smartwatch. Let wel op dat Simyo alleen ondersteuning biedt bij gebruik van een simkaart in een mobiele telefoon. Het goed instellen en dus jouw eigen verantwoordelijkheid.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat
Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.