.

Beantwoord

Hoe kan ik de eSIM installeren?

  • 4 August 2023
  • 8 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Ik heb als toestel de Samsung Z Flip 4. Geschikt voor Esim heb ik uitgezocht. 

Echter tot op heden nog steeds niet werkzaam op mijn mobiel.  Wie weet hoe ik dat moet activeren op de mobiel?

icon

Beste antwoord door Amy 4 August 2023, 16:01

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Arnout_232,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Wellicht lukt het met behulp van dit topic

We horen het graag!

Groetjes,
Amy

Badge

Het downloaden wil nog steeds niet verder gaan. Is gestopt krijg ik als foutmelding. 

Toestel IS gewoon in Nederland gekocht en ondersteunt esim.  Heb ik nagekeken.  😀

Badge

Het wil nog steeds NIET erg lukken. En ik baal hier ENORM van. 😂😂. Ik krijg wel in Mijn Simyo bij simkaart, onderin te zien een GROENE BALK: download de Esim. Nou dat doe ik dan krijg daarna de foutmelding download is gestopt. Terwijl in mijn telefoon; de Samsung Z Flip 4 bij Instellingen staat dat er een esim staat. Met een lang nummer evenals de fysieke Sim met een lang nummer. De validatie code voor de esim krijg ik niet binnen.

Wie kan mij helpen om alsnog de eSim geactiveerd te krijgen zodat ik dan de fysieke simkaart kan verwijderen en verder kan gaan met de eSim? Trouwens by the way op mijn iPhone 14 Pro Max is het wel toen gelukt; daar heb ik eSim van KPN zelf. En het toestel; de Samsung dus, is geschikt voor eSim dit heb ik nagekeken. 😀😀

Badge

Ik stuur hierbij een bijlage over.hoe het zit met mijn eSim wat nog steeds niet goed gaat. 

Wie kan mij helpen om zo snel mogelijk voor zien te zijn om eSim geactiveerd te krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +6

Je kunt wel drie topics aanmaken voor je probleem maar daar wordt de boel niet overzichtelijker van🤔

Tevens staat je telefoonnummer ook in het plaatje. 

Haal je wel de fysieke simkaart uit je telefoon bij het installeren van Esim. Als je dit niet doet gaat het ook niet werken. 

 

Een moderator zal dit spoedig oppakken. 

Badge

Met hulp van WhatsApp Klantenservice is het gelukt.  Ik moest de OUDE eSim verwijderen.  Heb daarna voor de zekerheid het toestel opnieuw opgestart.  Dan naar Mijn Simyo een nieuwe eSim aanvragen. Deze werd dan wel gedownload en vervolgens de melding dat de fysieke Simkaart eruit kon.  Kortom ik heb nu eSim.  Super blij ben ik hier mee.  😀

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Arnout_232,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te zien dat de eSIM werkt! 

Zoals @Ron H al aangeeft (bedankt!) is het inderdaad niet de bedoeling dat er meerdere topics worden aangemaakt omtrent 1 onderwerp. Ik heb daarom de andere topics die je hebt aangemaakt verplaatst naar dit topic. Ook heb ik de screenshot uit je bericht verwijderd omdat het niet is toegestaan op persoonlijke gegevens zoals het 06-nummer publiekelijk te delen, voor je eigen veiligheid 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Ook jij bedankt voor je reactie @Ray

Groetjes,
Amy

Reageer