.

Beantwoord

Hoe contacten te bewaren na nieuw mobiel plus nieuwe simkaart (nano)?

  • 20 July 2016
  • 2 reacties
  • 332 Bekeken

een nieuwe telefoon dus een nieuwe simkaart (nano) besteld. Deze zit nu in het toestel. Vraag: hoe kunnen mijn contacten die op oude mobiel (en andere simkaart staan) worden overgezet naar nieuwe telefoon? Dank voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Ilias 21 July 2016, 13:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Kun je op de oude telefoon de contacten opslaan op bijvoorbeeld een Gmail adres?
Kun je de contacten exporteren naar een microSD?

1 van deze 2 kan al een oplossing zijn.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi germ,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen om welk toestel het gaat?

Je kunt je contacten op verschillende manier overzetten naar het andere toestel. Friesian is met twee goede ideeën gekomen, namelijk het opslaan van je contacten van je oude simkaart op je Gmail account. Dit kun je dan synchroniseren als je hiermee ingelogd bent op je nieuwe toestel. Een Micro SD is ook een oplossing, maar er verschijnen steeds vaker toestellen waarbij er geen externe geheugenkaart geplaatst kan worden.

Je kunt altijd nog een back-up maken via je computer/laptop en het dan overzetten naar je toestel.

Ik zie echter dat de oude simkaart al niet meer actief is, omdat je de nieuwe hebt geactiveerd. Als dit het geval is, ben ik bang dat je al je contacten al kwijt bent als je het niet tijdig hebt overgezet.

Laat je het weten?

Friesian, enorm bedankt!

Groetjes,
Ilias

Reageer