Skip to main content
Beantwoord

Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw. Hoeveel later?

• February 19, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren, maar bij het contract bevestigen krijg ik de melding:  Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw. Nu probeer ik dit al de hele dag maar de melding blijft? Kan dit ook nog op een andere manier want ik ben al een dag onbereikbaar?

Nu kreeg ik via whatsapp een melding dat netwerktaak “unblock” fout is gelopen. Maar wat betekent dit? doe ik iets fouts, of moet ik gewoon wachten?

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@B.M.,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het vervelend was dat je de hele dag onbereikbaar was en steeds dezelfde foutmelding kreeg bij het bevestigen van je contract. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en daarvoor onze welgemeende excuses!

Ik heb het zojuist nagekeken en zie dat je simkaart vandaag succesvol is geactiveerd, dat is fijn! Normaal gesproken kun je je contract bevestigen via de Mijn Simyo app of via de website door in te loggen op Mijn Simyo. De melding “unblock fout is gelopen” betekent dat het activeren van je simkaart technisch niet was gelukt. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, dan helpt het vaak om even uit te loggen en opnieuw in te loggen in de app, of je profiel te verwijderen en opnieuw aan te melden.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • February 20, 2026

Hoi ​@B.M.,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het vervelend was dat je de hele dag onbereikbaar was en steeds dezelfde foutmelding kreeg bij het bevestigen van je contract. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en daarvoor onze welgemeende excuses!

Ik heb het zojuist nagekeken en zie dat je simkaart vandaag succesvol is geactiveerd, dat is fijn! Normaal gesproken kun je je contract bevestigen via de Mijn Simyo app of via de website door in te loggen op Mijn Simyo. De melding “unblock fout is gelopen” betekent dat het activeren van je simkaart technisch niet was gelukt. Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, dan helpt het vaak om even uit te loggen en opnieuw in te loggen in de app, of je profiel te verwijderen en opnieuw aan te melden.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Sedat