Skip to main content

Kan iemand svp mijn eSim opnieuw activeren?

Ik heb per ongeluk alle instellingen gewist en kan nu geen eSim activatie uitvoeren. De App is actief :)

Alvast bedankt! :)

Groetjes,

Arian!

Opgelost, een beller is sneller ;)


Hoi @grimson,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door één van onze toppers van de klantenservice. 😊

Ik wens je verder een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb helaas hetzelfde probleem. Nieuw abonnement afgesloten, e-sim proberen te installeren via de app, maar helaas is er iets fout gegaan waardoor hij niet geïnstalleerd is terwijl er in de app staat van wel.

Ik kan nu geen sms-code ontvangen om hem opnieuw te installeren.

Zou ik daar hulp bij kunnen krijgen?


Ik heb helaas hetzelfde probleem. Nieuw abonnement afgesloten, e-sim proberen te installeren via de app, maar helaas is er iets fout gegaan waardoor hij niet geïnstalleerd is terwijl er in de app staat van wel.

Ik kan nu geen sms-code ontvangen om hem opnieuw te installeren.

Zou ik daar hulp bij kunnen krijgen?

Ik zou zelf even bellen met Simyo (dat is indien dat mogelijk is op bijv. een ander toestel). Dit heeft mij uiteindelijk het snelst geholpen. Misschien voor de zichtbaarheid is het beter een eigen topic te openen, ik weet niet of men nog hier naar kijkt. Hopelijk is het snel opgelost en kan er iets anders gevonden worden voor dit probleem (als bijv. met de app activeren ipv kip/ei). Succes :)


 

Hopelijk is het snel opgelost en kan er iets anders gevonden worden voor dit probleem (als bijv. met de app activeren ipv kip/ei). Succes :)

Een moderator komt vandaag ook hier nog langs en vraagt dan om hem/haar een privébericht te sturen. Dat is dus ook een mogelijkheid.

 

​​


Het is gisteren einde middag opgelost.

Ik heb contact met de klantenservice gehad via Whatsapp, telefonisch waren ze niet bereikbaar.

Bedankt voor het meedenken!


Hoi @T.H,

Bedankt voor je bericht. Ik ben blij om te lezen dat je inmiddels al geholpen bent via Whatsapp! Bedankt voor het meedenken inderdaad @grimson en @Groentjuh 😊.

Fijne dag!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer