.

Beantwoord

Help, nieuwe simkaart geactiveerd maar nu blijft hij aangeven verkeerde pukcode wat nu?

  • 18 September 2015
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Help ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn oude sim een micro was en ik moet voor nieuwe telefoon een nano hebben.

Dit allemaal gelukt en geactiveerd volgens de beschrijving op mijn simyo..
Sim in nieuwe telefoon gedaan en de pincode van de website van mijn simyo ingevuld.. Steeds verkeerde en nu vraagt hij om puk code maar ook deze is steeds verkeerd terwijl ik wel de code van mijn simyo invoer,..

De andere sim werkt al niet meer dus nu helemaal niet bereikbaar? Help!
icon

Beste antwoord door Naomi 19 September 2015, 18:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi S.vD., welkom op het Simyo forum 🙂

Vervelend dat het nog niet is gelukt. Op Mijn Simyo > tabblad Instellingen > Simkaart horen je nieuwe codes te staan. Ook is er een e-mail gestuurd met je nieuwe pin- en pukcode.

Ik vraag mij af van welk type telefoon je gebruikmaakt. In een Samsung telefoon zit een fabrieksfout waardoor de pukcode standaard niet wordt goedgekeurd. Om deze reden kan je je simkaart dan even testen in een andere telefoon. Je kan in een andere telefoon je pukcode invoeren. Vervolgens vraagt je telefoon om een nieuwe pincode die je zelf kan verzinnen.

Ik hoor het graag van je 🙂

Reageer