Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieHeb mijn simkaart beschadigd is nog niet gebruikt of geactiveerd .hoe kan ik een verv
heb mijn simkaart beschadigd is nog niet gebruikt hoe kan ik een vervangende aanvragen: kaart is ook nog niet geactiveerd
In je Mijn Simyo onder tabblad mijn instellingen&simkaart kiezen voor aanvragen vervangende simkaart.
Hoi rietvisser420,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je simkaart beschadigd is geraakt. Hoe is het gekomen?
Om een vervangende simkaart aan te vragen ga je zoals de leon al aangeeft, naar het tabblad Mijn instellingen& simkaart en kiest voor aanvragen vervangende simkaart.
Daar zijn kosten van 5 aan verbonden en die zullen verschijnen op je volgende factuur.
Ik zie dat je dat gisteren al hebt gedaan en dat je nieuwe simkaart vanochtend is verstuurd.
Laat je het even weten als hij binnen is?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.