.

Beantwoord

Heb mijn simkaart beschadigd is nog niet gebruikt of geactiveerd .hoe kan ik een verv

  • 23 May 2013
  • 2 reacties
  • 402 Bekeken

heb mijn simkaart beschadigd is nog niet gebruikt hoe kan ik een  vervangende aanvragen: kaart is ook nog niet geactiveerd
icon

Beste antwoord door Charlene 24 May 2013, 14:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In je Mijn Simyo onder tabblad mijn instellingen&simkaart kiezen voor aanvragen vervangende simkaart
Badge +8
heb mijn simkaart beschadigd is nog niet gebruikt hoe kan ik een  vervangende aanvragen: kaart is ook nog niet geactiveerd

Hoi rietvisser420,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je simkaart beschadigd is geraakt. Hoe is het gekomen?

Om een vervangende simkaart aan te vragen ga je zoals de leon al aangeeft, naar het tabblad Mijn instellingen& simkaart en kiest voor aanvragen vervangende simkaart.
Daar zijn kosten van €5 aan verbonden en die zullen verschijnen op je volgende factuur.

Ik zie dat je dat gisteren al hebt gedaan en dat je nieuwe simkaart vanochtend is verstuurd.

Laat je het even weten als hij binnen is?

Groetjes,
Charlene

Reageer