.

Beantwoord

Heb ik een 2 in 1 of 3 in 1 simkaart?

  • 15 December 2014
  • 5 reacties
  • 917 Bekeken

Ik zag op de website dat Simyo een 3 in 1 simkaart stuurt bij aanvang abonnement.
Hoe lang is dat al zo?

Want mijn abo dateert van maart 2014 en ik denk dat ik een "2 in 1" simkaart heb met een gewone simkaart die past in mijn huidige iPhone 4 en een kleinere micro simkaart, maar niet de "nano".
En de nano heb ik binnenkort nodig voor een iPhone 5.

Hoe weet ik zeker dat ik geen nano heb en een nieuwe simkaart moet bestellen?
icon

Beste antwoord door Ali 16 December 2014, 10:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Ik weet niet wanneer is gestart met de uitgifte van deze laatste generatie simkaart, maar ik zou om te beginnen eens de simkaart uit de iPhone 4 halen. Als je daar een soort van perforatierandje in ziet dan heb je de nieuwste kaart waar dus ook een nano-sim uit te drukken valt.

Wil je het resultaat laten weten?
Hi RicoK,

Ik heb geschreven dat ik een iPhone 4 had, maar dat is een tikfout, ik heb een 3.
En die is volgens mij 'gewoon' sim.
Er zit één punch out in de kaart, maar dat moet dus een micro zijn.
Dus moet ik er wel een bestellen die nog een kleinere punch out heeft voor nano.
Reputatie 3
Badge +7
Frankoom,

Welkom op het forum en leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat je sinds maart '14 een aansluiting hebt lopen bij Simyo. Je hebt toen inderdaad een combi-simkaart (2 in 1) ontvangen.
Dat is een normaal formaat simkaart waar je de micro-simkaart uit kunt klikken.

Voor de iPhone5 heb je een nano simkaart nodig. Je kan via Mijn Simyo deze aanvragen onder het kopje '' Mijn instellingen & simkaart".

De kosten hiervan zijn € 5,00 en de simkaart kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Het zal een 3-in-1 simkaart zijn waarbij je het nano gedeelte eruit kan drukken.


Is je vraag hiermee beantwoord?


@RicoK, bedankt voor je bijdrage 🙂
Ja, bedankt, ik weet nu 100% zeker wat voor simkaart ik in huis heb.
Reputatie 5
Badge +11
Gelukkig, Frankoom 🙂

Reageer