-
-
Startend Simyaan
-
1 reactie
Helaas net nieuw mobiel kwijt in Duitsland s'avonds Gelijk kaart geblokkeerd vanuit buitenland. Na paar dagen bedacht dat ik zelfde nummer wilde behouden en wou een nwe simkaart bestellen. Kon niet; Tegoed van onvoldoende, daarop 20 euro bijgestort. Wil wederom bestellen krijg is de melding: kan niet u heeft al een nieuwe simkaart besteld?!?! Dat heb ik niet. Wat nu??? Ik zit zonder mobiel en nu ook zonder sim kaart. Ik heb dus een nwe simkaart nodig ( micro formaat).
Gezien de ervaringen met klantenservice bellen zet ik het op t forum. Met de stille hoop dat het gereed wordt gemaakt door jullie. Ik ben een nare smaak in mijn mond aan het krijgen. Waarschijnlijk is dit het addertje van goedkoop is duurkoop en zal ik naar iets anders op zoek moeten. Ik wacht nog even op reactie, nadruk op even...