Skip to main content
antwoord

Geen vervangende sim kaart ontvangen?

  • March 1, 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik heb 18 Febuari een vervangende sim kaart aangevraagd.ik kreeg tijdens aanvragen de melding dat ik die binnen 3 werkdagen ontvang maar geen bevestiging mail.kunt u traceren of mijn aanvraag goed verlopen is. 

Beste antwoord door Seren

Hoi @Soenke,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee! 

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • March 4, 2024

Hoi @Soenke,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee! 

Groetjes,
Seren