Skip to main content
antwoord

Geen simkaart wel nummer overgezet?

  • January 28, 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hoi!

Ik heb van simyo een mail ontvangen dat gister mijn nummer is overgezet, maar ik heb nog geen simkaart ontvangen. ik vraag me af wat er gebeurd als ik die niet op tijd krijg en mijn oude abonnement afloopt. want ik wil niet zelf voor belkosten opdraaien.

 

kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@hannahs,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Wat vervelend om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, als het goed is ligt deze binnen 2 werkdagen op je deurmat! 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • January 28, 2025

Hoi ​@hannahs,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Wat vervelend om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, als het goed is ligt deze binnen 2 werkdagen op je deurmat! 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren