Maar ik heb geen sevice??
Wie heeft hier een tip over?
Â
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieGesynchroniseerd met iTunes? Als dat niet helpt moet iemand van Simyo de aansluiting opnieuw op het netwerk zetten.
Wat een ongeduld! :rolleyes: Ontbinden kan je doen, maar dit is een veel voorkomend euvel dat maar 1x voorkomt bij nieuwe klanten. Als je eenmaal goed met het netwerk verbonden bent zijn er weinig problemen meer. Dit is weliswaar een 24 uurs economie maar het forum is niet 24/7 bemand door moderators, en dat zie je aan de tarieven die Simyo hanteert. Wat je wel vaak ziet is dat Simyo klanten (zoals ik) met suggesties komen als er op dat moment geen moderator beschikbaar is of er nog niet aan toe is gekomen. Verder heeft het geen zin om eenzelfde probleem meerdere malen op het forum te posten, dat versnelt de afhandeling in het geheel niet! :p
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.