.

Beantwoord

Geen service na het activeren van simkaart

  • 4 October 2013
  • 11 reacties
  • 625 Bekeken

Ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen voor mijn Iphone 4s. Geactiveerd en geplaatst in Iphone.
Maar ik heb geen sevice??
Wie heeft hier een tip over?
 
icon

Beste antwoord door Natascha 7 October 2013, 13:48

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zet je telefoon even helemaal uit en daarna weer aan. 
Dat heb ik meerdere malen gedaan. Ook gereset. Helaas zonder resultaat......
Reputatie 7
Badge +9
Gesynchroniseerd met iTunes? Als dat niet helpt moet iemand van Simyo de aansluiting opnieuw op het netwerk zetten.
Badge
Gesynchroniseerd met iTunes? Als dat niet helpt moet iemand van Simyo de aansluiting opnieuw op het netwerk zetten.


Ja maar in deze 24 uurs economie,zijn die niet aanwezig??
Toch raar,is al vaker voorgekomen,en nog niet opgelost.

Is wel een goed begin,voor nieuwe klanten?
Nog eens nadenken over meteen ontbinden.....
Reputatie 7
Badge +9
Wat een ongeduld! :rolleyes: Ontbinden kan je doen, maar dit is een veel voorkomend euvel dat maar 1x voorkomt bij nieuwe klanten. Als je eenmaal goed met het netwerk verbonden bent zijn er weinig problemen meer. Dit is weliswaar een 24 uurs economie maar het forum is niet 24/7 bemand door moderators, en dat zie je aan de tarieven die Simyo hanteert. Wat je wel vaak ziet is dat Simyo klanten (zoals ik) met suggesties komen als er op dat moment geen moderator beschikbaar is of er nog niet aan toe is gekomen. Verder heeft het geen zin om eenzelfde probleem meerdere malen op het forum te posten, dat versnelt de afhandeling in het geheel niet! :p
Badge
Wat een ongeduld! :rolleyes: Ontbinden kan je doen, maar dit is een veel voorkomend euvel dat maar 1x voorkomt bij nieuwe klanten. Als je eenmaal goed met het netwerk verbonden bent zijn er weinig problemen meer. Dit is weliswaar een 24 uurs economie maar het forum is niet 24/7 bemand door moderators, en dat zie je aan de tarieven die Simyo hanteert. Wat je wel vaak ziet is dat Simyo klanten (zoals ik) met suggesties komen als er op dat moment geen moderator beschikbaar is of er nog niet aan toe is gekomen. Verder heeft het geen zin om eenzelfde probleem meerdere malen op het forum te posten, dat versnelt de afhandeling in het geheel niet! :p


Klopt.je hebt gelijk.Idd een ongeduld,maar na al die goede verhalen,over Simyo verwacht je dit niet.Komt er natuurlijk bij,dat dit in het weekend valt(eigen schuld).

Maar zal vanaf nu,proberen meer geduld te tonen.

En ik kan wel opzeggen,maar het gras is elders niet groener.En ik verwacht wel veel,van het netwerk :).

Hoop echter wel,dat dit probleem spoedig verholpen wordt,en tevens het laaste is. :p

Vriendelijk groet
Badge
Inmiddels wel bereik :D

Sorry voor mijn ongeduldig karakter

Groet Ottol
Reputatie 7
Badge +9
Wat een ongeduld! :rolleyes: Ontbinden kan je doen, maar dit is een veel voorkomend euvel dat maar 1x voorkomt bij nieuwe klanten. Als je eenmaal goed met het netwerk verbonden bent zijn er weinig problemen meer. Dit is weliswaar een 24 uurs economie maar het forum is niet 24/7 bemand door moderators, en dat zie je aan de tarieven die Simyo hanteert. Wat je wel vaak ziet is dat Simyo klanten (zoals ik) met suggesties komen als er op dat moment geen moderator beschikbaar is of er nog niet aan toe is gekomen. Verder heeft het geen zin om eenzelfde probleem meerdere malen op het forum te posten, dat versnelt de afhandeling in het geheel niet! :p

Netjes gezegd, Scotsman. 
Reputatie 7
Badge +9
Inmiddels wel bereik :D

Sorry voor mijn ongeduldig karakter

Groet Ottol


Veel plezier met het bellen! Ik weet niet of je ook vaak gaat internetten, maar hou er rekening mee dat dat in de papieren kan gaan lopen als je geen internetbundel hebt. De buiten-bundel prijzen zijn nogal heftig. Kijk (zeker in het begin) regelmatig op Mijn Simyo om je verbruik in de gaten te houden.
Mijn probleem is ondertussen ook opgelost. Nadat ik een mail ontving vandaag, met daarin de bevestiging van de ontvangst van de simkaart + codes. Ik heb de telefoon uitgezet en weer aan, en nu heb ik service!!! Fijn en weer helemaal tevreden!
Badge +6
Mijn probleem is ondertussen ook opgelost. Nadat ik een mail ontving vandaag, met daarin de bevestiging van de ontvangst van de simkaart + codes. Ik heb de telefoon uitgezet en weer aan, en nu heb ik service!!! Fijn en weer helemaal tevreden!

Hoi Wietske,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost en bedankt voor je terug koppeling 🙂.

Reageer