.

Beantwoord

"Geen service" by nieuwe simkaart, hoe kan dat?

  • 22 June 2015
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik zou vandaag overstappen naar jullie sim only abbonementen (met nummer behoud) en nu heb ik jullie simkaart er ingestopt en staat erbij dat ik geen service heb. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb hem al een keer eruit gehaald en erin gestopt, mijn simkaart is geactiveerd en ik heb mijn mobiel al meerdere keren uitgedaan en weer opgestart.

Groetjes, Jorinde
icon

Beste antwoord door Ruud 23 June 2015, 14:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jorin,

Welkom bij Simyo, en op ons forum!

Ik heb direct even je aansluiting bekeken. Je nummer is gisteren goed overgezet naar ons en ook je simkaart is inderdaad actief.:D
Kun je de simkaart eens in een andere telefoon testen? Vraagt de telefoon wel om de pincode van de simkaart?

Reageer