.

Beantwoord

Geen service

  • 6 November 2012
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo,

Ik heb een mail ontvangen dat er perongelijk een simkaart naar mij is gestuurt die ik weer retour moet doen.
Sinds die mail heb ik geen service meer en vroeg ik me dus af of mijn simkaart door deze fout geblokkeerd is.

Gr,
Dennis
icon

Beste antwoord door Wayne 7 November 2012, 13:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Dentim,

Je kan inmiddels gebruik van jouw nano simkaart maken. Ik wil je vragen om deze in jouw toestel te plaatsen en deze uit en vervolgens weer in te schakelen. Zou je even kunnen laten weten of je hierna gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Hou Wayne 

Helaas. Het werkt niet. Heb je nog meer opties?
Badge +2
Beste Dentim,

Wij hebben de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en weer inschakelt zou je gewoon gebruik van je aansluiting moeten kunnen maken. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie

Reageer