.

Beantwoord

Geen Service

  • 26 August 2012
  • 13 reacties
  • 601 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo,

Sinds vannacht heb ik No Service. Heb mijn mobiel al aan en uit gezet, dit hielp niet.
Network settings staat op automatic, als ik m naar NL KPN zet, veranderd er ook niks.
SIM in andere telefoon gedaan en dan geeft hij 'registratie SIMkaart mislukt'.
Kan gewoon gebruik van me Wifi maken, maar bellen en smsen gaat niet. Of ik buiten mijn Wifi wel op internet kan, weet ik niet.
Zouden jullie mij kunnen helpen??

Vriendelijke groet,

Mar
icon

Beste antwoord door Natascha 27 August 2012, 10:34

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Beste Mae26,

Welkom op het forum!
Je hebt al een kruistest gedaan zoals wij dat noemen. Ik zal je een vervangende simkaart versturen.
De simkaart zal je met 2 werkdagen ontvangen. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.
Hoi Natascha,

Ik heb hetzelfde probleem als door Mar26 omschreven.
Kunnen jullie hiermee helpen?

Gr. Chris
Hallo Natascha,

Bedankt voor uw reactie. Zou u nog wel duidelijkheid kunnen geven wat nu precies de reden is?! Hoor graag van u.
Vriendelijke groet

Mar26





Beste Mae26,

Welkom op het forum!
Je hebt al een kruistest gedaan zoals wij dat noemen. Ik zal je een vervangende simkaart versturen.
De simkaart zal je met 2 werkdagen ontvangen. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mar26,

Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat jouw simkaart kapot is omdat hij in meerdere telefoons geen contact maakt en wij op netwerkniveau geen onregelmatigheden hebben kunnen vinden voor jouw aansluiting.
Beste Wayne,

Heb inmiddels de nieuwe SIM kaart ontvangen (vrij snel) en in me mobiel gedaan, ging allemaal goed, maar opnieuw: No Service!! Ook in andere mobiel...!
Behoorlijk irritant. Hoe kunnen we dit oplossen?
Hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Mar


Hey Mar26,

Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat jouw simkaart kapot is omdat hij in meerdere telefoons geen contact maakt en wij op netwerkniveau geen onregelmatigheden hebben kunnen vinden voor jouw aansluiting.
Reputatie 2
Badge +1
hey Mar26,

Indien er door ons een vervangende simkaart wordt verstuurd, wordt deze ivm veiligheid geblokkeerd verstuurd. Ik heb jouw simkaart op het netwerk aangemeld. Zou je even jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of je dan wel gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Beste Wayne,

Vervangende Simkaart zit er in. Uit en ingeschakeld, maar nog steeds de melding No Service!


hey Mar26,

Indien er door ons een vervangende simkaart wordt verstuurd, wordt deze ivm veiligheid geblokkeerd verstuurd. Ik heb jouw simkaart op het netwerk aangemeld. Zou je even jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of je dan wel gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mar26,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik heb dit naar onze IT afdeling geëscaleerd en zij gaven aan dat de registratie van jouw simkaart op het netwerk inderdaad niet vlekkeloos is verlopen. Dit probleem wordt vandaag nog opgelost. Zou je om 17.30 jouw toestel nog 1x helemaal uit en vervolgens weer aan kunnen doen en mij vervolgens terug kunnen koppelen of het probleem verholpen is?
Beste Wayne,

Lees net uw reactie en mijn mobiel (23:38) uit en ingeschakeld. Nog steeds de melding No Service! Erg vervelend, daar ik inmiddels al 5dagen niet mobiel ben.
Mag hopen dat het spoedig word opgelost, daar ik nu toch een lichte vorm van irritatie voel opkomen...

Vriendelijke groet,
Mar

Hey Mar26,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik heb dit naar onze IT afdeling geëscaleerd en zij gaven aan dat de registratie van jouw simkaart op het netwerk inderdaad niet vlekkeloos is verlopen. Dit probleem wordt vandaag nog opgelost. Zou je om 17.30 jouw toestel nog 1x helemaal uit en vervolgens weer aan kunnen doen en mij vervolgens terug kunnen koppelen of het probleem verholpen is?
Beste Wayne,

Hij doet het sinds net (zaterdag 14:15) weer!

Vriendelijke groet,
Mar
Beste Wayne,

Lees net uw reactie en mijn mobiel (23:38) uit en ingeschakeld. Nog steeds de melding No Service! Erg vervelend, daar ik inmiddels al 5dagen niet mobiel ben.
Mag hopen dat het spoedig word opgelost, daar ik nu toch een lichte vorm van irritatie voel opkomen...

Vriendelijke groet,
Mar

Hey Mar26,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik heb dit naar onze IT afdeling geëscaleerd en zij gaven aan dat de registratie van jouw simkaart op het netwerk inderdaad niet vlekkeloos is verlopen. Dit probleem wordt vandaag nog opgelost. Zou je om 17.30 jouw toestel nog 1x helemaal uit en vervolgens weer aan kunnen doen en mij vervolgens terug kunnen koppelen of het probleem verholpen is?

Reputatie 2
Badge +1
Hey Mar26,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Is jouw probleem nu wel verholpen?
Beste Wayne,

Kan inmiddels weer bellen, gebeld worden en smsen. Echter kan ik nu geen gebruik maken van 3G.... Data roaming en enable 3G staan beide On. Kunt u nakijken wat hier de oorzaak van is?
Hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Mar
Hey Mar26,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Is jouw probleem nu wel verholpen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mar26,

Allereerst heb ik je aansluiting opnieuw hersteld op het netwerk. Van welke type toestel maak je nu gebruik? Wellicht dat het in jouw geval noodzakelijk is om de internet instellingen opnieuw in te stellen. In dit topic kun je wellicht de juiste instellingen terug vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer