.

Beantwoord

Geen pincode ontvangen

  • 10 May 2013
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Op 29 april ontving ik een mail met de melding dat ik binnen 2 dagen de pincode zou ontvangen van mijn prepaidkaart. Tot op heden heb ik niks ontvangen en kan ik mijn simkaart niet activeren.
icon

Beste antwoord door Charlene 14 May 2013, 12:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt je pincode vinden in je Mijn Simyo onder tabblad Mijn Gegevens.

Kun je even laten weten of het gelukt is? Succes! 
Badge +8
Op 29 april ontving ik een mail met de melding dat ik binnen 2 dagen de pincode zou ontvangen van mijn prepaidkaart. Tot op heden heb ik niks ontvangen en kan ik mijn simkaart niet activeren.

Hoi Pauline78,

Welkom op het forum!
Je PIN en PUKcode kun je inderdaad vinden op Mijn Simyo onder het kopje Mijn gegevens, zoals de leon al aangaf.
Mocht je de PINcode op je toestel wijzigen, dan verandert dit niet mee op de website.

Wij hebben de email met de PIN en PUKcode verzonden op 1-5, naar het emailadres wat bij ons bekend is.
Zou je op Mijn Simyo even kunnen nakijken of dat adres wel klopt? Dit adres gebruiken wij namelijk voor alle communicatie.

Ik hoor graag of het inmiddels allemaal gelukt is :)

Groetjes,

Charlene

Reageer