.

Geen levering Nano Simkaart

  • 17 November 2012
  • 7 reacties
  • 494 Bekeken

Badge
Beste Mods,

Ik heb zaterdag 10 november een nano simkaart aangevraagd maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb wel een bevestiging's email gehad waarin stond dat deze in 2 dagen opgestuurd zou worden. Er moet dus iets fout zijn gegaan en ik heb meerdere mensen op het forum gezien die hier problemen mee gehad hebben.

Zou iemand kunnen kijken wat er fout is gegaan en het kunnen verhelpen? Ik zou de nano simkaart erg graag zo snel mogelijk willen ontvangen gezien mijn telefoon anders nutteloos is.

Alvast bedankt

Groet Tim Mechielsen

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Rustig blijven ademen Tim. Diep in en diep uit.
Er zijn hier namelijk al mensen afgevoerd naar een mental institution vanwege dat ze hun nanootje niet (op tijd) kregen.

Ik hoop voor jou dat je 'm snel krijgt. ( voor je iPhone5?)

Houd er wel rekening mee dat de nano zo klein is, dat 'ie met die stevige wind van de afgelopen week mogelijk weggewaaid zou kunnen zijn uit je brievenbus. http://www.kolobok.us/smiles/standart/grin.gif
Reputatie 2
Badge +1
Hey Timmech,

Ik heb jouw vraag reeds beantwoord in dit topic.
Ik wacht al een volle week... Helaas nog steeds geen simkaart ontvangen,wel een luk en pincode,maar ja daar doe ik niet veel mee zonder sim.
Heb er nu al mijn buik van vol !!1
Ik heb ook vorige week mijn nano sim aangevraagd. Micro sim heb ik al wel binnen. Ik zie dat veel mensen dit probleem hebben...
Ik hoop dat jullie hem snel opsturen!
Reputatie 2
Badge +1
Hey blontje,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

@Timmiez, jouw nanosim is op 03-12 verstuurd en kan je elk moment gaan bereiken.
Badge
ook ik wacht al een dikke week .....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ilya,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Er is nogmaals een nano simkaart verstuurd zie ik.

Groetjes,

Alex

Reageer