.

Beantwoord

Geen bereik tenzij ik zelf bel, hoe kan dat?

  • 31 August 2023
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Goedendag,

 

Ik heb 2 e-sims in mijn Iphone 14 pro, 1 van KPN en 1 van simyo.

Mijn mobiel geeft aan dat de Simyo e-sim erg vaak geen bereik heeft (0 streepjes) terwijl KPN wel bereik heeft. Ik ben dan ook niet bereikbaar op de Simyo e-sim.

 

Het vreemde is dat als ik ga bellen via Simyo dat deze opeens vol bereik heeft.

Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 1 September 2023, 15:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Er zijn problemen met de iPhone 14 in combinatie met de ESIM.

ze zijn druk bezig om een oplossing te vinden maar dit loopt inmiddels al even.

in jou geval zou ik gaan voor een fysieke simkaart althans tijdelijk weet niet hoe lang het nog gaat duren!

Ik snap dan niet waarom KPN wel werkt, Simyo gebruikt toch hetzelfde netwerk?

Ook lekker is dat een simkaart 5 euro kost.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @GeenIdee2,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Wat je zegt klopt inderdaad, je kunt 2 eSIMs hebben op je telefoon. Maar er kan er maar één tegelijkertijd actief zijn. Een oplossing hiervoor zou inderdaad een fysieke simkaart zijn, ik kan deze kosteloos naar je versturen. Als je dit zou willen kun je mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder!

Bedankt voor je hulp @Ron H! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hi @GeenIdee2,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Wat je zegt klopt inderdaad, je kunt 2 eSIMs hebben op je telefoon. Maar er kan er maar één tegelijkertijd actief zijn. Een oplossing hiervoor zou inderdaad een fysieke simkaart zijn, ik kan deze kosteloos naar je versturen. Als je dit zou willen kun je mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder!

Bedankt voor je hulp @Ron H! 😊

Groetjes,
Roeqajja

 

PB is verstuurd, bedank!

@Roeqajja Helaas, het probleem lijkt er nog steeds te zijn (met simkaart ivm e-sim).

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GeenIdee2,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat dit geen verbetering heeft gegeven! 

Zou je kunnen controleren of jouw probleem lijkt op waar dit topic over gaat? Zo ja, dan mag je dit laten weten in mijn privéberichten zodat ik je op de hoogte kan houden.

Groetjes,
Amy

Reageer