.

Beantwoord

geen bereik

  • 15 October 2012
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste,

Ik heb onlangs een aanvraag ingediend voor een nanosim. Deze heb ik inmiddels ontvangen en ik heb de activatie ervan aangevraagd online. Vervolgens heb ik een e-mail ontvangen waarin staat aangegeven dat ik binnen 1 werkdag een sms zou ontvangen waarin wordt meegedeeld dat i kover kan gaan op gebruik van mijn nanosim. Vrijdag heb ik deze e-mail ontvangen en vandaag doet zowel mijn reguliere sim-kaart als mijn nanosim niets meer. Ik heb ook nog geen sms ontvangen, maar dat kan ook niet omdat mijn reguliere sim-kaart buiten bereik is.

H.g.,

Emy
icon

Beste antwoord door Arie 18 October 2012, 12:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Graag word ik geholpen, want ik ben nu al minstens 1 dag onbereikbaar!!!
Badge
Beste Emy,

Ik heb al 3 nieuwe simkaartjes gekregen van Simyo, maar op geen van allen bereik. Ben maar overgestapt op Vodafone. Prompt 4 streepjes!

Succes...
Badge +2
Beste Emy,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie

Reageer