.

Beantwoord

Geblokkeerde simkaart kosteloos deblokkeren?

  • 29 September 2016
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Badge
Er staat op de website dat dit mogelijk is. Maar er staat ook dat je een vervangende simkaart kunt aanvragen. Kan ik na blokkeren gewoon kosteloos deblokkeren?

Vriendelijke groet,
Mies
icon

Beste antwoord door Angela 30 September 2016, 14:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mies van Streaken,

Helaas is het voor mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt weten. Zit ik niet juist met mijn interpretatie, dan wil je vragen uit te leggen wat je vraag precies is :)

Ja, je kunt je simkaart blokkeren en deblokkeren zonder dat hier kosten aan zitten. Dit kan in het geval van verlies of diefstal van je simkaart.

Je kunt inderdaad een vervangende simkaart bestellen via onze website. Als je jouw simkaart kwijt bent, als hij gestolen is of als hij defect is, kun je makkelijk een nieuwe simkaart bestellen. De kosten hiervoor zijn € 5,- en worden op je factuur berekend. Dit staat verder los van de 'kosteloze' blokkade die je op je oude simkaart hebt gezet.

Als je een nieuwe simkaart bestelt en activeert en je vindt je oude simkaart weer, dan kun je deze niet meer activeren.

Heb ik toch iets over het hoofd gezien en je vraag niet goed begrepen heb, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer