.

Beantwoord

Gaat Beltegoed mee naar vervangende simkaart

  • 7 September 2013
  • 2 reacties
  • 8235 Bekeken

Als prepaid Simyo klant heb ik voor mijn nieuwe telefoon bij Simyo een nieuwe Simkaart besteld en ontvangen. Ben ik na het activeren van de nieuwe kaart het saldo op de oude kaart kwijt? Ik heb wel nummerbehoud.
icon

Beste antwoord door Charlene 9 September 2013, 12:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat ben je niet kwijt. Je prepaidtegoed is niet specifiek gekoppeld aan je Simkaart (dus dat daar een saldo op staat, zoals je zegt)  maar aan je aansluiting, dus aan je telefoonnummer.
Badge +8
Als prepaid Simyo klant heb ik voor mijn nieuwe telefoon bij Simyo een nieuwe Simkaart besteld en ontvangen. Ben ik na het activeren van de nieuwe kaart het saldo op de oude kaart kwijt? Ik heb wel nummerbehoud.Nee, dat ben je niet kwijt. Je prepaidtegoed is niet specifiek gekoppeld aan je Simkaart (dus dat daar een saldo op staat, zoals je zegt)  maar aan je aansluiting, dus aan je telefoonnummer.

Hoi SAM100,

Wanneer je een vervangende simkaart bestelt, dan krijg je als het ware een kopie van de simkaart die je al had. Daar staat dus hetzelfde tegoed op, en alle instellingen zoals die op je oude kaart stonden.
Zodra je de nieuwe simkaart activeert is de oude niet meer bruikbaar.

Ik zie dat je de nieuwe sim nog moet activeren. Als je daar nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag :)

Groetjes,
Charlene

Reageer