.

Vraag

foutmelding "sim 1 not provisioned", wat nu?

  • 27 August 2023
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

Vervangende prepaid sim aangevraagd met nummerbehoud  en ontvangen. werkt niet in samsung galaxy a52. geeft melding “sim 1 not provisioned”  Werkt ook niet op 3 andere phones. Hoe krijg ik dit werkend? Al geprobeerd: vliegmode aan/uit, opnieuw opstarten, schoonmaken van de sim, 24 u gewacht.

vr gr peejay


9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @peejay,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost!

Super bedankt voor jullie hulp @RicoK @Friesian @Ron H! 😊

Groetjes,
Roeqajja

@peejay dat is mooi! Bedankt voor het melden.

True! 👍

 

Reputatie 7

@peejay dat is mooi! Bedankt voor het melden.

Het komt inderdaad wel eens vaker voor dat de ‘activeringscomputer’ er even uit ligt.

Vervangende prepaid sim aangevraagd met nummerbehoud  en ontvangen. werkt niet in samsung galaxy a52. geeft melding “sim 1 not provisioned”  Werkt ook niet op 3 andere phones. Hoe krijg ik dit werkend? Al geprobeerd: vliegmode aan/uit, opnieuw opstarten, schoonmaken van de sim, 24 u gewacht.

vr gr peejay

 OPGELOST: Op de Maandag morgen erna is de kaart eindelijk geactiveerd. Mischien doen ze dat niet in het weekend? :)  Bedankt voor alle reacties.

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 

Ja, ik kreeg toen een pincode en die werkte. Tot zo ver ging het goed.

Verder op Mijn Simyo: “Simkaartstatus Je kan je simkaart gebruiken Actief” en telefoon geeft by sim instellingen  “simyo unknown number” 

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 

Ja, ik kreeg toen een pincode en die werkte. Tot zo ver ging het goed.

Reputatie 7

@Ron H allemachtig, inderdaad een domme vraag, had niet goed gelezen… heb mijn post dan ook even ge-edited. 

Reputatie 7
Badge +6

De eerste is wel een domme vraag maar de tweede niet😇

Reputatie 7

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 

Reageer