Skip to main content
Vraag

foutmelding "sim 1 not provisioned", wat nu?

  • August 27, 2023
  • 9 reacties
  • 315 Bekeken

Vervangende prepaid sim aangevraagd met nummerbehoud  en ontvangen. werkt niet in samsung galaxy a52. geeft melding “sim 1 not provisioned”  Werkt ook niet op 3 andere phones. Hoe krijg ik dit werkend? Al geprobeerd: vliegmode aan/uit, opnieuw opstarten, schoonmaken van de sim, 24 u gewacht.

vr gr peejay

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • August 27, 2023

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • August 27, 2023

De eerste is wel een domme vraag maar de tweede niet😇


RicoK
  • Oud-forum expert
  • August 27, 2023

@Ron H allemachtig, inderdaad een domme vraag, had niet goed gelezen… heb mijn post dan ook even ge-edited. 


  • auteur
  • Beginner
  • August 27, 2023

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 

Ja, ik kreeg toen een pincode en die werkte. Tot zo ver ging het goed.


  • auteur
  • Beginner
  • August 27, 2023

@peejay edit: inderdaad, mijn domme vraag verwijderd.

Juiste vraag: Heb je deze vervangende simkaart ook geactiveerd via je Mijn Simyo? 

Ja, ik kreeg toen een pincode en die werkte. Tot zo ver ging het goed.

Verder op Mijn Simyo: “Simkaartstatus Je kan je simkaart gebruiken Actief” en telefoon geeft by sim instellingen  “simyo unknown number” 


  • auteur
  • Beginner
  • August 28, 2023

Vervangende prepaid sim aangevraagd met nummerbehoud  en ontvangen. werkt niet in samsung galaxy a52. geeft melding “sim 1 not provisioned”  Werkt ook niet op 3 andere phones. Hoe krijg ik dit werkend? Al geprobeerd: vliegmode aan/uit, opnieuw opstarten, schoonmaken van de sim, 24 u gewacht.

vr gr peejay

 OPGELOST: Op de Maandag morgen erna is de kaart eindelijk geactiveerd. Mischien doen ze dat niet in het weekend? :)  Bedankt voor alle reacties.


RicoK
  • Oud-forum expert
  • August 28, 2023

@peejay dat is mooi! Bedankt voor het melden.

Het komt inderdaad wel eens vaker voor dat de ‘activeringscomputer’ er even uit ligt.


  • August 28, 2023

@peejay dat is mooi! Bedankt voor het melden.

True! 👍

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 28, 2023

Hi @peejay,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost!

Super bedankt voor jullie hulp @RicoK @Friesian @Ron H! 😊

Groetjes,
Roeqajja