.

Beantwoord

Foutmelding overzetten eSIM op iPhone, wat kan ik doen?

  • 30 November 2022
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik stap over van Android naar IOS en probeer mijn esim over te zetten. Hij is nog actief op mijn oude telefoon, ik probeer hem via de app over te zetten op de iphone maar ontvang ik geen code op mijn oude telefoon. Op de iphone krijg ik de melding; Mobiel abbonement kan niet worden toegevoegd. Deze code is niet meer geldig. Neem contact op met je aanbieder voor meer informatie. Hoe krijg ik dit geregeld?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 1 December 2022, 15:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Joelle89,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je een foutmelding krijgt zodra je je eSIM over probeert te zetten op je nieuwe telefoon! Dit zou inderdaad niet zo moeten zijn.

Dit zou verder uitgezocht moeten worden door onze technische dienst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en je 06-nummer? Ook wil ik je vragen om een screenshot van de foutmelding onder dit topic te plaatsen. Ik zet dit dan door naar de technische dienst.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer