.

Beantwoord

Foutief telefoonummer op simkaart. Hoe los ik dit op?

  • 3 December 2022
  • 31 reacties
  • 549 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

@RicoK: Dit speelt niet … is vergelijkbaar met ‘Of je stopt de stekker erin.’ (da's een oude reclame van IBM.) Ik heb foutief +612345678 ingetypt.

Reputatie 7

@Semyorka Hoe heb je het nummer ingevoerd (of willen invoeren). Als 06 of als +31 6? In het laatste geval dient de 0 te ontbreken.

@RicoK: In mijn Google-account staat het goed - dat had ik al eerder gecheckt.

Het foutieve nummer is door mij ingevoerd bij de stappen die ik moest uitvoeren om de Simyo-simkaart te activeren. Vlak na ontvangst daarvan, dus.

Reputatie 7

@Semyorka Volgens mij, ik ben al weer een tijdje uit Android, moet je je eigen nummer niet wijzigen in je telefoon, maar in je Google Account.

Zie: https://support.google.com/accounts/answer/3463280?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Het telefoonnummer dat ik bedoel, is op Android te vinden met 'Instellingen-Info telefoon’. Dan staat in het Info-scherm het telefoonnummer onder de naam ‘A51 van Semyorka’ en de button ‘Bewerken’. Via de button kan je alleen de naam ‘A51….’ wijzigen en dus niet het foutief ingevoerde telefoonnummer. Mijn vraag is dus: hoe kan ik het telefoonnummer wél corrigeren?

Sorry, ik had iets duidelijker moeten zijn in mijn eerste post.

Reputatie 7

@Semyorka Ik denk niet dat ik je verder kan helpen, maar ik ben wel nieuwsgierig.

Ik draai al weer enkele jaren mee, maar het proces dat jij aanhaalt heb ik niet zo 1-2-3 voor ogen. Wat bedoel je precies? Wanneer en waar moet jij je telefoonnummer ingeven?

Reageer