.

Beantwoord

Foute gegevens op 'mijn simyo', hoe activeer ik mijn simkaart?

  • 24 November 2015
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb een vervangende simkaart besteld en gekregen...mooi vlot!!
Ik heb al eerder aangegeven dat ik bij een eerdere aanvraag van een simkaart (in 2013) 2 simkaarten heb ontvangen, hier is destijds contact over geweest.
Nu zie ik in mijn simyo de gegevens staan van de simkaart die nooit geactiveerd is en in 'mijn simyo' geblokkeerd staat, (zie bijgevoegde foto) De gegevens van de kaart die ik al ruim 2 jaar gebruik staan er niet in!!
Om die reden kan ik daarom denk ik ook niet de simkaart activeren die ik vandaag heb ontvangen...de optie 'activeer simkaart' ontbreekt.
Hoor graag van jullie!
Groet, Tineke
icon

Beste antwoord door Naomi 25 November 2015, 12:41

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi TinekeM,

Bedankt voor je printscreen. Op Mijn Simyo hoort de optie 'Activeer simkaart' te staan. Wil je je nieuwe simkaartnummer naar mij sturen in een privébericht? Als je dit meteen doet, kan ik het vandaag nog in orde maken 🙂 Wanneer je op mijn forumnaam klikt, dan zie je de optie staan om een privébericht te sturen ;)

Laat je het weten?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi TinekeM,

Dankjewel voor je privébericht! Ik heb de gegevens ontvangen 🙂 Als je hem niet zelf kan activeren, dan gaan wij dat voor je doen. Ik begrijp uit je privébericht dat je nog niet weet wanneer je je nieuwe simkaart gaat gebruiken.

Wil je het ons laten weten wanneer je hem gaat gebruiken? Ik kan er dan voor zorgen dat het in orde wordt gemaakt. Kun je daarnaast nog wel met je oude simkaart bellen? In je gegevens zie ik namelijk geen blokkade voor inkomende en uitgaande gesprekken.

Ik hoor het graag van je.
Badge
Hmmm, lastig want de blokkade staat wel in mijn gegevens, (zie de foto die ik mee had gestuurd)
Daar staan gegevens van een andere simkaart en dus NIET van de kaart die ik nu gebruik!
Het nummer van de simkaart die ik nu gebruik heb ik jou in het vorige privébedrijf gestuurd...
Ik hoop dat het duidelijk is want ik vind het erg lastig dat ik hem niet zelf kan activeren, dit omdat ik meteen weer bereikbaar wil zijn.
Groetjes, Tineke
Reputatie 4
Badge +10
Hoi TinekeM,

Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega's van IT. Ze gaan kijken hoe het komt dat er een ander simkaartnummer staat op Mijn Simyo. Ook gaan ze kijken hoe je via Mijn Simyo je nieuwe simkaart kan activeren.

Wanneer ik een terugkoppeling heb, dan geef ik het aan je door 🙂
Badge
Dankjewel tot zover!
Badge
Hallo,
Ik niet of het belangrijk is, maar de pincode in Mijn Simyo komt ook niet overeen, dan zal de pukcode denk ik ook niet goed zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TinekeM,

Ik zorg ervoor dat dit ook bij Naomi terecht komt! Zij is druk bezig voor je en zal je uiteraard op de hoogte houden :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Hoi TinekeM,

Ik zie dat je in de tussentijd ook mijn collega Marco hebt gesproken. Alles staat goed in je gegevens. Mijn IT collega's hebben het goed gezet.

Werkt alles naar behoren?

Reageer