Skip to main content
antwoord

Foutcode bij eSim activeren

  • June 10, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Ik krijg bij het activeren van mijn eSim de foutcode 003. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@VJac,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Goed om te zien! Ik zal om deze reden dit topic sluiten.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 10, 2025

Beste ​@VJac , zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/esim#veelgestelde-vragen


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • June 11, 2025

Hi ​@VJac,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Goed om te zien! Ik zal om deze reden dit topic sluiten.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja