.

Beantwoord

eSIM voor smartwatch, is dit mogelijk?

  • 30 March 2023
  • 4 reacties
  • 1257 Bekeken

Badge

Wanneer ik eSIM wil op een smartwatch, met hetzelfde nummer als m'n gsm ,  die nog met een simkaart werkt,moet ik dan  2 abonnementen nemen ?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 30 March 2023, 13:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wanneer ik eSIM wil op een smartwatch, met hetzelfde nummer als m'n gsm ,  die nog met een simkaart werkt,moet ik dan  2 abonnementen nemen ?

Simyo ondersteund geen smartwatch, dus loop je vast bij het installeren van de eSim op de smartwatch.

Daarnaast kun je bij Simyo maar 1 nummer op 1 aansluiting hebben, dus ook dat loopt spaak.

Badge

Waarom wel eSIM op je gsm ,maar op de smartwatch geen eSIM bij Simyo?

Ik zie het onderscheid niet.

Hallo @Bunker Simyo ondersteunt dit (helaas) (nog) niet.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bunker,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Ik zie dat je 2 verschillende topics hebt geopend omtrent hetzelfde onderwerp, ik heb de 2 topics daarom samengevoegd tot één topic om verwarring te voorkomen. Ik help je hier graag mee verder! 

Het is bij ons inderdaad niet mogelijk om de eSIM te installeren op je smartwatch. Dit is omdat je de eSIM alleen kunt installeren via de Mijn Simyo app, het installatieproces is alleen geschikt voor telefoons. Ook is het bij ons niet mogelijk om gebruik te maken van duo-sim (2 simkaarten voor 1 nummer). Mocht je twee simkaarten willen hebben, dan moet je hier dus ook echt twee aansluitingen voor hebben :). 

Weer eens super bedankt voor de hulp @Groentjuh en @JanD! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer