.

Beantwoord

eSIM voor nieuwe telefoon, gewone sim in oude telefoon?

  • 19 March 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon, maar wil de oude ook blijven gebruiken, onder hetzelfde nummer.

Kan ik voor de nieuwe telefoon een esim aanvragen op hetzelfde nummer en dan beide toestellen gebruiken?

icon

Beste antwoord door Seren 20 March 2024, 16:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wobien,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Helaas ondersteunen wij op dit moment geen duo/multi-sim. 

Om even kort uit te leggen wat duo/multi-sim is: Een duo-sim een exacte kopie is van een simkaart, er kan er echter maar één sim tegelijk worden gebruikt. Een multi-sim zijn twee sims die tegelijk bereikbaar zijn en data gebruiken uit het zelfde abonnement (bijvoorbeeld voor een iPhone en Apple Watch, waarop je met hetzelfde nummer gebeld kan worden). 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Dag Seren,

Dank voor je duidelijke antwoord.

Groet,

Wobien

Nog even dit: als ik een esim aanvraag met het nummer van mijn oude telefoon, kan ik die dan gebruiken op de nieuwe telefoon? Dan kan ik voor de oude telefoon een ander nummer nemen.

 

Groet,

Wobien

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Nog even dit: als ik een esim aanvraag met het nummer van mijn oude telefoon, kan ik die dan gebruiken op de nieuwe telefoon? Dan kan ik voor de oude telefoon een ander nummer nemen.

 

Groet,

Wobien

Als je een eSim aanvraagt (en installeert), dan vervalt die oude fysieke simkaart. Doe kun je dan uit jouw toestel halen en simpelweg weggooien.

Je kunt een andere prepaid of sim-only nemen voor jouw oude toestel, maar dat staat geheel los van jouw huidige aansluiting. Je deelt daar geen belbundel of databundel mee. Indien je dat zou willen kun je bij het bestellen hiervan dan jouw eigen vriendendeal link gebruiken of via Samen korting iets nemen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wobien,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat je met jouw nummer wilt overstappen naar Simyo met een eSIM? Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je precies bedoeld, zou je dit verder kunnen toelichten? 

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer