Skip to main content
antwoord

eSIM via Mijn Simyo app installeren lukt niet?

  • June 26, 2024
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

nieuwe e-sim werkt perfect maar mijn simyo app installeren lukt niet. ik krijg foutmelding.

en dan

 

Beste antwoord door Seren

Hoi @noname,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het installeren van de eSIM niet lukt. Ik adviseer je om de app eerst te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden. Je kunt hierna de eSIM opnieuw installeren en deze FAQ: Hoe activeer ik eSIM? volgen. Als je de validatiecode niet kunt ontvangen kun je mij een privébericht sturen.

Mocht je er niet uitkomen wil ik je vragen om een screenshot te plaatsen in je reactie, dan kan ik even meekijken waar je vastloopt.

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • June 27, 2024

Hoi @noname,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het installeren van de eSIM niet lukt. Ik adviseer je om de app eerst te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden. Je kunt hierna de eSIM opnieuw installeren en deze FAQ: Hoe activeer ik eSIM? volgen. Als je de validatiecode niet kunt ontvangen kun je mij een privébericht sturen.

Mocht je er niet uitkomen wil ik je vragen om een screenshot te plaatsen in je reactie, dan kan ik even meekijken waar je vastloopt.

Groetjes,
Seren


  • auteur
  • Beginner
  • June 27, 2024

dank voor je bericht. ik heb het niet goed uitgelegd. 😅

de eSIM is geinstalleerd en werkt perfect. en ik kan inloggen op de SIMYO app maar dan vraagt de app om de eSIM te activeren (ondanks het feit dat het al geactiveerd is dus) en de enige mogelijkeid die de app geeft is om hem weer te activeren wat dus niet lukt and dan krijg ik de foutmelding die je in mijn OP kunt zien. ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload maar hetzelfde resultaat.en daarna kan ik niks meer met de app.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • June 28, 2024

Hi @noname,

Bedankt voor je reactie. Wat gek dat je deze melding blijft ontvangen in de Simyo app.

Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij kunnen kijken of er misschien iets niet goed is gegaan met je activatie op het achtergrond. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik geef je dan een terugkoppeling zodra ik meer weet.
 

Groetjes,
Ashley