Hi, I recently replaced a smartphone but I am unable to call the customer service line to receive a verification code in order to replace the esim to my new phone, can I apply for a replacement esim device here?
Hi @Atom,
Thank you for your message. I would love to help you further with this.
Can you send me a private message with your phone number and personal data (full address, e-mail address and date of birth)? I can then send you the validation code through e-mail.
Kind regards,
Roeqajja
Beste,
Mijn oude telefoon is volledig kapot en ik wil mijn E-sim overzetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik kan echter de sms-verificatie en de bank-verificatie allebei niet gebruiken, omdat mijn oude telefoon dus stuk is. Willen jullie contact met mij opnemen zodat ik mijn E-sim kan activeren op mijn nieuwe telefoon? Alvast heel erg bedankt!
Mvg,
Djoman
Hoi @Djoman,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing.
Greetings,
Seren
Ik wil mijn eSim op een nieuwe telefoon activeren, kan ik een activatiecode per mail krijgen?
I just bought a new iPhone 16 pro and it will arrive at Sep 24, but I need to give my old Samsung phone to my carrier for trade in tomorrow. So that I have to delete the esim before I get my new phone. How can I install esim on my new phone without the previous one🥹
Hi @Boon2000,
Bedankt voor je bericht.
Stuur mij maar een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum, e-mailadres). Ik help je dan graag verder hiermee!
Groetjes,
Roeqajja
Hi @Yuning,
Thank you for your message. I just answered your own topic about this.
Greetings,
Roeqajja
Beste Moderators,
Ik ben momenteel in België en heb net een eSIM aangeschaft. Het lukt me echter niet om de eSIM validatiecode te ontvangen; sms werkt niet. Ook de alternatieve optie (betaling EUR 0,01 via iDeal) is niet mogelijk. Daarom wil ik graag verzoeken om de eSIM validatiecode per e-mail toegezonden te krijgen.
Alvast hartelijk dank!
@Roeqajja . Same nieuwe code nodig. Heb je al een pb gestuurd
@Roeqajja . Same nieuwe code nodig. Heb je al een pb gestuurd
Inmiddels gelukt via bank verificatie
Hi @L24,
Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum, e-mailadres)? Ik stuur je de validatiecode voor je eSIM dan per e-mail.
Groetjes,
Roeqajja
Hi @T_P_,
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat het inmiddels al is gelukt!
Groetjes,
Roeqajja
Hallo, ik heb zojuist mijn (tweede) nummer dat ik voor werk gebruik en dat vanuit nummerbehoud bij KPN nu bij jullie Simyo aangesloten is, als eSIM geïnstalleerd op mijn telefoon, iPhone 15, als tweede eSim, maar deze is niet zichtbaar op mijn telefoon en doet het dus niet. In MijnSimyo staat dat hij wel geactiveerd is en daar heb ik ook een mail van gehad. Wat kan ik nu doen? Ik heb jullie via WhatsApp benaderd, maar na 1 reactie blijft het stil. Ik heb deze lijn nodig voor mijn werk en ben nu onbereikbaar!
Ik heb nergens een verificatiecode in moeten vullen (ook niet gehad), maar er staat dus WEL dat de eSim geactiveerd is. Alvast bedankt.
Hi @KarinMaas,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM nog niet werkt.
Zoals in de titel en startbericht aangegeven, is dit topic eigenlijk puur aangemaakt voor klanten die geen validatiecode kunnen ontvangen. Je zou in het vervolg het beste een eigen topic kunnen aanmaken met je eigen vraag indien je vraag afwijkt van het topic .
Ik zie dat je mij een privébericht hebt gestuurd hierover. Ik help je graag verder via deze weg om je eSIM werkend te krijgen.
Groetjes,
Roeqajja
Heelaas bij een installatie van nieuwe telefoon verkeerd gehandeld en kan nu geen validatie code ontvangen. Kunnen jullie helpen?
groet Frank
Hi @Frankio,
Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja
Goedemorgen, ik heb net geprobeerd mijn esim te activeren maar ik krijg foutmelding code003. Ik ben de eerste keer vergeten mijn oude simkaart te verwijderen. Wat kan ik nu doen om mijn nieuwe simkaart te activeren?
ps Ik kan jullie uiteraard niet bellen maar mijn vriend ook niet omdat jullie in het weekend niet bereikbaar zijn, wat ik wel raar vindt, omdat mijn omzetting in het weekend plaatsvindt.
Hi @Dannyh74,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt in de app.
Zoals in de titel en startbericht aangegeven, is dit topic eigenlijk puur aangemaakt voor klanten die geen validatiecode kunnen ontvangen. Je zou in het vervolg het beste een eigen topic kunnen aanmaken met je eigen vraag indien je vraag afwijkt van het topic .
Verder zie ik op je aansluiting dat het inmiddels is gelukt. Super fijn om te zien! Ik wens je een prettige dag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Goedemorgen, ik heb getracht mijn eSim te downloaden, kom door de ideal check heen, maar bij activatie blijft de app hangen op “momentje alstublieft”. Na 45 minuten maar afgebroken.
Goedemorgen, ik heb getracht mijn eSim te downloaden, kom door de ideal check heen, maar bij activatie blijft de app hangen op “momentje alstublieft”. Na 45 minuten maar afgebroken.
Hi @Scavvy,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Beste Simyo,
Ik heb mijn mobiele apparaat gewijzigd en moet ook de eSim aanpassen. De enige optie die ik kan vinden, is om te bellen naar uw ondersteuningsnummers om de benodigde validatiecode te ontvangen, maar dit kan alleen op maandag tijdens kantooruren gebeuren. Kunt u me sneller helpen, aangezien ik momenteel beperkt ben in het gebruik van mijn mobiele telefoon?
Bedankt voor uw hulp.
Hoi @ananchev,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het niet lukt om de eSIM te installeren!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en je de eSIM hebt kunnen installeren. Fijn dat het is gelukt!
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Amy