Hello, I can’t receive the activation code for eSIM via sms:
I tried to activate my eSIM, but it had issues connecting so I deleted the eSIM from my phone again and try to reinstall the eSIM one more time. But on the second attempt, I could not receive the gold any more fire SMS so now I am stuck.
Can someone please help me to activate the eSIM on my iphone And get me the codes that I should receive via SMS?
Hi @Mey,
Thank you for your message. I would be happy to help you further with this. Can you send me a private message with your phone number and personal data? I will send you the validation code for your eSIM by e-mail then. :)
Groetjes,
Roeqajja
Hoi allemaal,
Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.
Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.
Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode ontvangt.
Groetjes,
Seren
Hallo Seren,
Er ging iets mis tijdens het downloaden van mijn esim, en ik probeer dit daarom nu opnieuw.
Ik kan de activatiecode echter niet ontvangen omdat het netwerk nog niet werkt en via banknummer ging ook eenmalig iets mis waardoor ik ook deze optie niet meer kan aanklikken.
Kan ik de code op een andere manier ontvangen?
Hoi @anoukelbers,
Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt!
Groetjes,
Seren
Hallo, ik kan de validatiecode niet ontvangen en ik krijg via de app ook de IDeal optie niet. Kunnen jullie mij verder helpen?
Dankjewel!
Hoi @Fdr95,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op .
Groetjes,
Amy
Goedemiddag,
Ik wil graag mijn eSim overzetten op een nieuw toestel, maar kan geen validatiecode ontvangen omdat het oude toestel niet meer beschikbaar is
Goedenavond,
Simyo vraagt me dus een validatiecode op mijn esim nummer.
Alleen is dit niet mogelijk omdat ik steeds de “No Service” melding krijg. Dus nu had ik mijn esim verwijderd uit mij telefoon en wilde ik het weer activeren maar dan loop ik dus vast op dit.
Graag ontvang ik van jullie hulp hierbij, alvast bedankt.
Christine
Goedenavond,
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en had vergeten mijn eSIM over te zetten.
Als ik mijn eSIM nu probeer over te zetten via iDeal krijg ik alleen een wit scherm.
Kan ik hiermee geholpen worden?
Alvast bedankt!
Omdat het installeren/activeren van mijn eSIM mislukt was, heb ik deze in de google pixel-instellingen verwijderd, in de hoop dat ik via de Simyo-app een nieuwe poging kon doen. Hiervoor heb ik volgens mij een validatiecode nodig, maar ik kan geen sms ontvangen.
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
Hoi @ChiellieNL @christinevr, @MerijnvdMeij en @fdiskmbr,
Bedankt voor jullie bericht. Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar jullie op .
Groetjes,
Amy
Activatiecode aanvragen lukt niet, omdat ik geen toegang meer heb op mijn oude toestel, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?
Mvg,
Bart
Hoi @bartvdgraaf,
Bedankt voor je bericht. Als het goed is zie je op de pagina van de validatiecode ook de optie om de eSIM te installeren door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Mocht het niet lukken via de iDEAL optie dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik de validatiecode naar je op .
Groetjes,
Amy
I want to transfer my eSIM to another phone..
the old one is no longer there
An SMS is sent to the old phone, but I can no longer receive it
what now?
Hello @aloofsushi,
Thankyou for your message. I see that you already send me a private message. I will help you further there .
Greetings,
Amy
Hallo, ik kan ook geen activeringscode ontvangen omdat mijn geactiveerde e-simkaart niet wordt weergegeven op mijn iphone. Kunt u mij alstublieft een code per e-mail sturen? Bedankt,
Charlotte
Hoi @CharlotteD,
Bedankt voor je bericht. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde .
Groetjes,
Amy
ok, mijn zoon heeft met mijn telefoon zitten spelen en daardoor is de prepaid e-sim verwijderd :(
Dus ik dacht, oke .. die zet ik er wel in via de Mijn Simyo app, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
Ik heb mijn bankrekening al geverifieerd door een iDeal betaling van 1 cent te doen, maar de validatie stuurt een SMS naar het nummer van de kaart, maar ja .. die is niet actief want verwijderd.
Hoe nu verder?
Hoi @Yucko,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM opnieuw te downloaden! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op!
Groetjes,
Amy
Ook ik probeer de eSIM weer te activeren na een herinstallatie van mij. telefoon en vergeefs.
ik stuur direct een bericht, fijjn als het morgenochtend geregeld kan zijn, best vevelend om niet bereikbaar te zijn :-)
Hoi @jorg666,
Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben wij al contact via mijn privébox. We handelen het daar verder af .
Groetjes,
Amy
Ik heb ook hulp nodig bij het ontvangen van een verificatiecode
Hoi @martijnolthuis,
Zojuist gereageerd op jouw privébericht.
Groetjes,
Amy
Hoi,
Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu geen SMS verificatiecode ontvangen. Kan ik eSIM op een andere manier activeren op mijn nieuwe telefoon?
Groetjes!
Hi @covvas,
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt!
Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik stuur je de validatiecode voor je eSIM dan per e-mail op.
Groetjes,
Roeqajja