.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @anoukelbers,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt! 

Groetjes,
Seren

Hallo, ik kan de validatiecode niet ontvangen en ik krijg via de app ook de IDeal optie niet. Kunnen jullie mij verder helpen?

Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fdr95,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Goedemiddag,

 

Ik wil graag mijn eSim overzetten op een nieuw toestel, maar kan geen validatiecode ontvangen omdat het oude toestel niet meer beschikbaar is

 

Goedenavond,

 

Simyo vraagt me dus een validatiecode op mijn esim nummer.

 

Alleen is dit niet mogelijk omdat ik steeds de “No Service” melding krijg. Dus nu had ik mijn esim verwijderd uit mij telefoon en wilde ik het weer activeren maar dan loop ik dus vast op dit.

 

 Graag ontvang ik van jullie hulp hierbij, alvast bedankt.

Christine

Goedenavond,

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en had vergeten mijn eSIM over te zetten.
Als ik mijn eSIM nu probeer over te zetten via iDeal krijg ik alleen een wit scherm.
Kan ik hiermee geholpen worden?

Alvast bedankt!

 

Omdat het installeren/activeren van mijn eSIM mislukt was, heb ik deze in de google pixel-instellingen verwijderd, in de hoop dat ik via de Simyo-app een nieuwe poging kon doen. Hiervoor heb ik volgens mij een validatiecode nodig, maar ik kan geen sms ontvangen.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ChiellieNL @christinevr, @MerijnvdMeij en @fdiskmbr,

Bedankt voor jullie bericht. Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar jullie op 😊.

Groetjes,
Amy

Activatiecode aanvragen lukt niet, omdat ik geen toegang meer heb op mijn oude toestel, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

 

Mvg,

Bart

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @bartvdgraaf,

Bedankt voor je bericht. Als het goed is zie je op de pagina van de validatiecode ook de optie om de eSIM te installeren door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Mocht het niet lukken via de iDEAL optie dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan stuur ik de validatiecode naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

I want to transfer my eSIM to another phone..

the old one is no longer there 

 

An SMS is sent to the old phone, but I can no longer receive it

what now?

Reputatie 7
Badge +7

Hello @aloofsushi,

Thankyou for your message. I see that you already send me a private message. I will help you further there 😊.

Greetings,
Amy

Hallo, ik kan ook geen activeringscode ontvangen omdat mijn geactiveerde e-simkaart niet wordt weergegeven op mijn iphone. Kunt u mij alstublieft een code per e-mail sturen? Bedankt,
Charlotte 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @CharlotteD,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

ok, mijn zoon heeft met mijn telefoon zitten spelen en daardoor is de prepaid e-sim verwijderd :(
Dus ik dacht, oke .. die zet ik er wel in via de Mijn Simyo app, maar dat is blijkbaar niet mogelijk.

Ik heb mijn bankrekening al geverifieerd door een iDeal betaling van 1 cent te doen, maar de validatie stuurt een SMS naar het nummer van de kaart, maar ja .. die is niet actief want verwijderd.

Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Yucko,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM opnieuw te downloaden! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op! 

Groetjes,
Amy

Ook ik probeer de eSIM weer te activeren na een herinstallatie van mij. telefoon en vergeefs.
ik stuur direct een bericht, fijjn als het morgenochtend geregeld kan zijn, best vevelend om niet bereikbaar te zijn :-)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jorg666,

Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben wij al contact via mijn privébox. We handelen het daar verder af 😊.

Groetjes,
Amy

Ik heb ook hulp nodig bij het ontvangen van een verificatiecode 😀

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @martijnolthuis,

Zojuist gereageerd op jouw privébericht. 

Groetjes,
Amy

Hoi, 

Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu geen SMS verificatiecode ontvangen. Kan ik eSIM op een andere manier activeren op mijn nieuwe telefoon?

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @covvas,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt!

Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik stuur je de validatiecode voor je eSIM dan per e-mail op. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi, ik kan geen esim code aanvragen, simkaart kan geen mobiel netwerk meer vinden (?), en als ik via iDeal kies blijft het rondje draaien maar kom ik niet verder.

mvg,

Nick Groenendaal 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @NickGr,

Bedankt voor je bericht. Stuur mij gerust een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. :)

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb mijn oude Iphone tijdens het installeren van de nieuwe gewist en kan dus geen SMS verificatiecode aanvragen. Hoe kan ik eSIM activeren op mijn nieuwe telefoon? De iDeal betaling kan ik niet doen omdat dit een zakelijke rekening betreft waar ik geen toegang tot heb.

Reageer