.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

266 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anjasanders, @Henrique, @Joep Jacobs,

Bedankt voor jullie bericht. Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens die bij de aansluiting horen? Dan stuur ik de validatiecode graag naar jullie op!/ Thankyou for your message. Can you send me a private message with your personal information? Then i will send you the validation code. 

@Losaja Wij hebben inmiddels al contact via mijn privébox. Ik help je daar verder 😊.

Groetjes,
Amy

Telefoon is gestolen en wil mijn nieuwe telefoon voorzien van de eSIM. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @T_P_,

Bedankt voor je bericht. Heb je het topic wat vermeldt staat in dit topic gelezen? Hier kun je stap voor stap lezen hoe je je eSIM kunt activeren op je nieuwe telefoon. Indien je geen validatiecode kunt ontvangen, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de code dan per e-mail op :).

Groetjes,
Roeqajja

Mijn sim kaart is geblokkeerd, en ik kan geen sms ontvangen. Graag ontvang ik op een andere manier de activatie code :)

Alvast bedankt!

Hi, ik heb ook de domme fout gemaakt om mijn esim te verwijderen vanaf mijn Iphone instellingen en nu kan ik de validatiecode dus niet meer ontvangen per sms. Kan ik ook geholpen worden alstublieft.

ik heb niet de optie van 0,01 betalen via ideal.

 

bvd

Goedendag,

 

Ik ben mijn toestel kwijt geraakt.

Nu heb ik een nieuwe en wil ik graag mijn e-Sim er op installeren.

Dit kan dus echter niet want ik kan geen sms’jes ontvangen op mijn kwijtgeraakte toestel, ik had begrepen dat jullie me hier mee konden helpen door me met een validatiecode te verstrekken.

 

Ik ontvang graag een reactie van een moderator en zal gelijk mijn persoonlijke gegevens door geven.

 

Alvast bedankt,

Christine

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Elad zigler, @Tizie, @christinevr,

Bedankt voor jullie bericht. Wat onhandig dat het installeren van de eSIM niet lukt! 

Jullie kunnen mij een privébericht sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum en e-mailadres). Ik stuur de validatiecode voor de eSIM dan per e-mail op :).

Groetjes,
Roeqajja

Hi! 

Ik moet mijn esim valideren via sms, maar deze is niet geïnstalleerd dus ik kan geen sms ontvangen op mijn telefoonnummer. Aangezien ik prepaid heb werkt validatie via ideal ook niet omdat ik net pas mijn bank heb toegevoegd. Ik heb al 3x een whatsapp bericht gestuurd in de afgelopen week, maar hier wordt na dagen wachten nog steeds niet op gereageerd. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Maaike

Hallo,

Ik heb alle artikelen doorgelezen en ik ontvang dus geen SMS berichten. Op mijn nieuwe telefoon en ook mijn oude telefoon (waar de eSIM actief was) zijn beide niet mogelijk om een SMS op te ontvangen.

De optie met iDeal verifieren is ook niet mogelijk. Graag zou ik dit zo snel mogelijk gefixt hebben aangezien ik nu geen toegang heb tot mijn accounts voor zaken omdat ik mijn 2FA ontvang op het telefoon nummer.

Met vriendelijke groet,

  1.  
Reputatie 7
Badge +6

Hi @Maaike5 en @waltherxx,

Bedankt voor jullie bericht. Het is op dit moment extreem druk via Whatsapp waardoor de wachttijd langer is dan je gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan regel ik dat jullie de validatiecode per e-mail ontvangen :).

Groetjes,
Roeqajja

Hi @Roeqajja ,

Ik heb jou al een privé bericht gestuurd. Graag ontvang ik ZSM antwoord aangezien ik niet in mijn zakelijke email kan.

Met vriendelijke groet,

B.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @waltherxx,

Bedankt voor je reactie. Het is niet de bedoeling om Moderators een privébericht te sturen tenzij hierom gevraagd wordt onder een topic. Om deze reden heb ik je privébericht niet gezien. Ik wil je vriendelijk verzoeken om in de toekomst rekening te houden hiermee. Je kunt onze huisregels eventueel hier terug vinden. Ik heb je privébericht nu gevonden en zal je verder helpen hiermee 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi,

 

ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon. Nu wil ik eSIM overzetten naar deze telefoon. Ik heb helaas de oude telefoon al gereset. Op de site staat dat ik in de app onder Instellingen > Simkaart > Vervangende eSIM kan aanvragen. Ik heb alleen deze optie niet. Ik heb wel de optie om de eSIM te downloaden maar hier krijg ik de foutmelding “oeps, daar ging iets mis”. Ik had al contact via whatsapp met jullie klantenservice maar die geven geen reactie meer nadat ik uitleg heb gegeven en de foutmelding opnieuw kreeg. Hopelijk kan ik hier snel geholpen worden.

 

Boyan

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Boyanbos,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Het is erg druk op het moment op ons WhatsApp kanaal waardoor het soms helaas langer kan duren voordat je een reactie krijgt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Let erop dat er tijdens het installeren geen fysieke simkaart in het toestel zit. Dit kan namelijk de installatie verstoren. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op de aansluiting en kan ik het één en ander laten aanpassen door de technische dienst. 

Groetjes,
Amy

Ik heb een nieuwe telefoon en heb mijn sim te snel afgemeld op de oude telefoon.

nu krijg ik dus geen sms om de sim over te zetten.

kunnen jullie mij hiermee helpen?

 

alvast dank

 

Robert

 I can't receive SMS. I would like to receive the activation code in a different way 

Thanks in advance!

Hello,

I can’t receive SMS. Can you help activating my esim?

Thanks

Hallo, ik wil graag mijn esim van mijn oude telefoon overzetten naar de nieuw.

alleen lukt het mij niet om het te activeren.

Weet niet hoe en wat nu 

 

met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +6

 I can't receive SMS. I would like to receive the activation code in a different way 

Thanks in advance!

Hello,

I can’t receive SMS. Can you help activating my esim?

Thanks

 

Hi @John123 and @Serk,

Thank you for your message. I am sorry to hear you have trouble activating your e-sim.

Kindly send me a private message with your phone number and your personal information. I will make sure to send you the verification code via email. 

Greetings,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Daffy,

Bedankt voor je bericht. Om de eSIM over te zetten op jouw nieuwe toestel moet je de Simyo app ook downloaden op dit nieuwe toestel. Wanneer je bent ingelogd op jouw nieuwe toestel ga je naar Instellingen > Simkaart. Daar zie je onderaan de optie om de eSIM te installeren. Als het goed is zou je dan op jouw oude toestel een SMS moeten ontvangen met de verificatie code. Als je deze niet kunt ontvangen omdat je bijvoorbeeld de eSIM al hebt verwijderd op jouw oude toestel wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens. Ik zal er dan voor zorgen dat je de verificatie code per e-mail krijgt opgestuurd. 

​​​​​​Mocht je alle stappen voor het installeren van de eSIM nog een keer willen doorlezen wil ik je graag doorverwijzen naar deze handige FAQ: Hoe activeer ik eSIM?


Groetjes,
Seren

Hi 

 

Ik kan mijn verificatiecode niet via sms ontvangen. Verifiëren via de bank kan ook niet, omdat ik geen toegang heb tot de rekening. Kan ik mijn persoonlijke gegevens via een privé bericht naar jullie sturen, zodat jullie mij een verificatiecode kunnen geven?

 

Mvg,

Mats

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Mats123,

Bedankt voor je bericht.

Dit kan zeker! Stuur mij maar een privébericht met je persoonlijke gegevens en 06-nummer, dan gaan we dit voor je regelen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hoi, helaas bij mij ook geen optie om validatiecode te ontvangen via sms kunnen jullie mij een code per mail sturen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Noreen,

Bedankt voor je bericht. Gaan we regelen! Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de code per e-mail op.

Groetjes,
Roeqajja

Hi there,

I am moving to the Netherlands and bought an esim to arrive there using my phone. But I couldn’t validate my esim because I haven’t received the SMS. I’ve tried the options you mentioned here but I have no success. https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228

Could you please help me? 

Reageer