Hi I have the issue that I cannot activate my esim because I cannot receive SMS. I activated the Esim earlier today and it worked but I accidentally deleted it. So now I cannot get the SMS to activate the Esim again. Also the bank activation is not working either for some reason. Could I please get forwarded the codes to re-activate my Esim?
Thank you in advance.
Also I see now that because I chose the bank option I cannot go back to inputting the sms code anymore Can I get help with this please?
Ik heb sinds 11-5 problemen met mijn eSim op een nieuwe telefoon en deze morgen heeft een aardige dame mijn geprobeerd te helpen. Helaas niet gelukt maar sinds vanmiddag word er ook niet meer opgenomen en krijg ik via de whatsapp de standaard antwoorden.
Deze heb ik samen al met een Simyo agent geprobeerd, no luck. Nu is dus alles dicht maar heb ik geen telefoon plus geen whatsapp, wat redelijk irritant is aangezien ik coach ben van twee teams.
Is er zaterdag een agent beschikbaar om mij te helpen?
Hi, my issue was finally resolved thanks to help I got through whatsapp.
In case anyone has the same issue as me, I managed to solve it through the 0.01 euro payment through iDeal. The reason it didn’t work earlier is because my bank app doesn’t let me use iDeal for 12 hours after I switch to a new SIM card. Since I already activated the eSim once, my iDeal account was “blocked”. Once 12 hours passed, my iDeal was active again and I could download the eSim through the bank payment. Usually the bank will inform you of all this through SMS. But since I deleted my eSim I didn’t get the memo.
Hoi @Niwo,
Bedankt voor je bericht. Wij hebben al contact via de privébox. Ik help je daar verder .
Groetjes,
Amy
Hello @Re-activate esim,
Thankyou for your message. Good to see that the eSIM works now! Also, thankyou for the clarification .
Greetings,
Amy
Hallo,
Ik kan mijn e-sim in mijn nieuwe telefoon niet activeren.
ik krijg geen sms binnen en de ideal betaling staat niet in beeld.
Vriendelijke groet,
Reezychac
Hallo,
Omdat het installeren/activeren van mijn eSIM mislukt was, heb ik deze in de iOS-instellingen verwijderd, in de hoop dat ik via de Simyo-app een nieuwe poging kon doen. Hiervoor heb ik volgens mij een validatiecode nodig, maar ik kan geen sms ontvangen.
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
Hoi @vlambloem en @Reezychac,
Bedankt voor jullie bericht. Goed dat jullie hier even contact over opnemen!
Jullie kunnen mij gerust een privébericht sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik stuur de validatiecode dan per e-mail op .
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb de e-sim gedownload en ingesteld op de telefoon, echter krijg ik bij het valideren geen 6-cijferige code binnen op de telefoon. De optie met Ideal werkt helaas niet bij mij.
Kunt u mij hiermee helpen ?
Hoi @Reezychac,
Bedankt voor je reactie. Als je de eSIM al hebt gedownload en geïnstalleerd op je telefoon, heb je geen validatiecode meer nodig. Ik zie dat je mij nogmaals een privébericht hebt verstuurd. Ik kijk met je mee wat er aan de hand is en help je dan ook verder via deze weg! :)
Groetjes,
Roeqajja
Hallo,
Mijn esim is geblokkeerd om een of andere reden. Ik probeerde een nieuwe esim te installeren maar blijf hangen bij verificatie code aangezien ik geen sms berichten kan ontvangen en er is geen optie bij mij voor die Ideal betaling. Kan je me helpen met een code?
Hallo,
Mijn esim is geblokkeerd om een of andere reden. Ik probeerde een nieuwe esim te installeren maar blijf hangen bij verificatie code aangezien ik geen sms berichten kan ontvangen en er is geen optie bij mij voor die Ideal betaling. Kan je me helpen met een code?
Heb je wel de laatste versie van de MijnSimyo app?
Hallo,
Mijn esim is geblokkeerd om een of andere reden. Ik probeerde een nieuwe esim te installeren maar blijf hangen bij verificatie code aangezien ik geen sms berichten kan ontvangen en er is geen optie bij mij voor die Ideal betaling. Kan je me helpen met een code?
Heb je wel de laatste versie van de MijnSimyo app?
Yes. Deze week geïnstalleerd. Bank rekening nr is wel gewijzigd dus denk dat ik daarom geen iDeal optie heb.
Hoi @Penny82,
Bedankt voor je bericht. Jammer dat het ontvangen van de validatiecode niet lukt.
Als je je bankrekeningnummer pas geleden hebt gewijzigd in Mijn Simyo, dan is dit inderdaad de reden dat je je eSIM niet kunt verifiëren via iDeal. Stuur mij maar een privébericht met je persoonlijke gegevens, dan help ik je hier graag mee verder .
Bedankt voor je hulp @Ray!
Groetjes,
Roeqajja
Ik zou graag ook de validatiecode per mail willen ontvangen gezien mijn oude tel kapot is en mijn rekening nr niet bij Simyo bekend is
Hoi @Timo112,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde .
Groetjes,
Amy
Krijg mijn Esim niet geactiveerd
code niet meer geldig wat nu?
Hoi @ronvgs,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te activeren!
Via dit topic lees je alles terug over hoe je de eSIM kan installeren. Mocht het met deze tips niet lukken dan hoor ik het graag en help ik je verder .
Groetjes,
Amy
Hoi. Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu geen SMS verificatiecode ontvangen. De optie voor iDeal betaling staat er voor mij niet tussen. Kan ik de eSIM op een andere manier activeren? Mvg
Hoi @Papito1998,
Bedankt voor je bericht. Jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden!
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouwe persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op .
Groetjes,
Amy
Ik wil mijn eSim opnieuw activeren, nadat ik eea had verwijderd. Helaas krijg ik nu geen code. Kunt u mij verder helpen?
Hoi @GuusS,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden!
Via dit topic kan je teruglezen hoe je de eSIM kan activeren als je geen validatiecode kan ontvangen. Ik hoor graag of het hiermee is gelukt .
Groetjes,
Amy
Bedankt voor je reactie. Dit had ik al geprobeerd en nogmaals onderzocht. Tevergeefs.
Ik zie op mijn iPhone bij instellingen de eSim ook niet, daar is hij verwijderd.
Enkel in de Simyo app kan ik de gegevens zien, maar kom dus niet verder doordat ik geen code ontvang.
met vriendelijke groeten,
Guus
Hoi @GuusS,
Bedankt voor je reactie. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag de validatiecode naar je op!
Groetjes,
Amy