Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hallo, 

ik heb de validatiecode nodig maar kan deze niet ontvangen via de sms, kunnen jullie mij deze sturen ? 

De ideal optie werkt ook niet?

https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228


Nee helaas niet.. heb alleen de optie contact opnemen met klantenservice 


@Sharon1990 

 

Een moderator zal maandag reageren.  

Een whatsapp sturen kan ook. In het weekend van 10 tot 17 uur. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

 


@Sharon1990

 

Een moderator zal maandag reageren.  

Een whatsapp sturen kan ook. In het weekend van 10 tot 17 uur. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

 

Ook lekker … hele weekend dus onbereikbaar ! Whatsapp ook geprobeerd, ze konden een mail sturen met de code nou ik wacht al de hele dag op een simpel mailtje..


Simyo is erg beperkt bereikbaar in het weekend.  

Kan begrijpen dat je hier erg van baalt. 

Helaas kan ik als klant hier weinig aan doen. Wellicht nog een Whatsapp bericht sturen met de vraag waar die toegezegde mail blijft. 


Hoi @JW_NL,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de eSIM niet kan installeren! Zou je mij een privébericht willens sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatie code graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy


Hoi @Sharon1990,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het zo lang duurde via ons Whatsapp kanaal! Het is op dit moment drukker dan normaal via sommige kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt, onze excuses hiervoor!

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je de eSIM inmiddels hebt kunnen downloaden! Ik hoor graag of alles werkt naar behoren 😊.

Bedankt voor je reacties @Ray!

Groetjes,
Amy


@Amy het werkt inmiddels, ik heb zondag de code in whatsapp ontvangen.

 


@JW_NL  Super dat het is gelukt! Bedankt voor de terugkoppeling 😊.


Goedenavond,

Ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is niet meer beschikbaar, dus ik kan de validatiecode niet per SMS ontvangen. 
Daarnaast wordt de iDeal optie niet weergeven, ondanks dat ik net 1 cent overgemaakt heb. 
 

Kunnen jullie me helpen? 
 

Groetjes,

Sharon


Hoi @SharonPaz,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Wel is het bijzonder dat je €0,01 hebt kunnen overmaken ondanks dat je de iDEAL optie niet kreeg. Via welke manier heb je dan de €0,01 betaald? 

Ik heb even meegekeken en ik zie dat jouw 06-nummer pas op 4 mei wordt overgezet naar ons. We raden aan om de eSIM nu nog niet te downloaden, dit staat ook vermeldt in de e-mails die we hebben verstuurd naar je 😊. Mocht je de eSIM al downloaden voordat het nummer is overgezet dan maak je namelijk gebruik van het tijdelijke nummer en op het tijdelijke nummer zijn de bundels niet actief waardoor je buitenbundel kosten kan maken! Ik stel voor om nog even te wachten tot 4 mei.

Groetjes,
Amy


Goedemiddag,

Heb een nieuwe telefoon, de samsung A54  en kan de E-Sim niet valideren want kan geen SMS ontvangen zonder E-Sim, vandaag is er niemand bereikbaar, ben dus 2 dagen niet bereikbaar.

Kunnen jullie mij zsm helpen, hiermee.

Met vriendelijke groet,

Rene

Het is gelukkig opgelost


Hoi @tweeling1961,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden op het nieuwe toestel! Lukt dit ook niet als je klikt op '’Geen toegang tot sms berichten'’? Dan kan je namelijk via een iDEAL betaling van €0,01 alsnog de eSIM downloaden.

Mocht dit niet lukken dan mag je mij een privébericht sturen zodat ik de validatiecode per e-mail naar je kan opsturen 😊.

Groetjes,
Amy


Hallo, 

 

Zouden jullie mij svp een validatiecode willen toesturen? 
 

Eerder vanavond heb ik eSim geïnstalleerd, echter dit werkte niet en daarom heb ik het verwijderd. Niet wetende dat hierbij ook mijn fysieke simkaart niet meer gebruikt kan worden. Momenteel heb ik dus geen netwerk en kan ik ook geen nieuwe eSim aanvragen. De iDeal optie werkt ook niet, ik krijg herhaaldelijk een foutmelding.. 

 

Mvg, 

Vianne 

 


Hoi @Vianne,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy


Hallo, mijn iPhone is gestolen, dus ik kan de verificatiecode niet ontvangen om de esim op de nieuwe telefoon te activeren. Kunt u mij deze per e-mail sturen?
 


Hi @Carlos Om,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het ontvangen van de validatiecode van je eSIM niet lukt!

Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt 😊

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb een nieuwe telefoon. Ik heb geen toegang meer tot de oude telefoon. Ik wil graag mijn eSim activeren. Ik krijg geen optie om E0,01 over te maken. Hoe kom ik aan een nieuwe activatiecode?


Hi @AlexD,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur de validatiecode dan naar je door per e-mail zodat je je eSIM kunt installeren op je nieuwe telefoon 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Hi there, my phone was stolen with the simyo sim card so I can’t receive the sms code for eSIM activation on my new phone. Can you help me with that? Your swift response is valued.


Hallo, mijn google pixel is gestolen, dus ik kan de verificatiecode niet ontvangen om de esim op de nieuwe telefoon te activeren. Kunt u mij deze per e-mail sturen?


Hoi ,

Activeren van esim lukt niet. Simkaart staat in de app geblokkeerd. Sms kan ik dus niet ontvangen. Ideal werkt niet als ik op de link klik.

 

Groet Sander 


Hoi @Dexter Chen,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw toestel is gestolen! 

Zou je mij een privébericht willens sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag per e-mail naar je op 😊.

Groetjes,
Amy


Hoi @Sandermobiel,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op per e-mail 😊.

Groetjes,
Amy


Oude telefoon defect. Kan sms niet ontvangen en krijg geen bank verificatie mogelijkheid maar wordt verwezen naar servicedesk. Deze is telefonisch niet bereikbaar. Hoe esim op nieuwe telefoon nu installeren zodat ik bereikbaar ben?


Reageer