Skip to main content
Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?


Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hi, I recently replaced a smartphone but I am unable to call the customer service line to receive a verification code in order to replace the esim to my new phone, can I apply for a replacement esim device here?


Hi @Atom,

Thank you for your message. I would love to help you further with this.

Can you send me a private message with your phone number and personal data (full address, e-mail address and date of birth)? I can then send you the validation code through e-mail.

Kind regards,
Roeqajja


Beste, 

 

Mijn oude telefoon is volledig kapot en ik wil mijn E-sim overzetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik kan echter de sms-verificatie en de bank-verificatie allebei niet gebruiken, omdat mijn oude telefoon dus stuk is. Willen jullie contact met mij opnemen zodat ik mijn E-sim kan activeren op mijn nieuwe telefoon? Alvast heel erg bedankt!

Mvg, 

Djoman


Hoi @Djoman,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing.

Greetings,
Seren


Reageer