Skip to main content

Ik kreeg een mail dat mijn esim actief is. In Simyo app staat inderdaad dat hij actief is, maar als ik bij instellingen>simbeheer kijk is de esim er niet; kan ook niet gevonden worden.

Hi @hschoot,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik help je hier graag mee verder.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nummer op 27-10 naar ons over wordt gezet. Ik raad aan om tot deze datum af te wachten om extra kosten te voorkomen. Je bundels zijn namelijk pas actief vanaf deze datum en tot die tijd betaal je een buitenbundeltarief voor het bellen en internetten. Je zou de eSIM wel nu alvast kunnen installeren op je telefoon, maar ik wil je dan wel graag waarschuwen voor de mogelijke kosten die je kunt maken. Deze informatie hebben wij je ook per e-mail verstuurd 🙂.

Als de eSIM niet tussen de instellingen in je telefoon staat, dan kun je deze via de Mijn Simyo app opnieuw installeren via Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier kun je je eSIM verifiëren door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent. Mocht je een fysieke simkaart gebruiken naast je eSIM, dan is het belangrijk dat je deze er even uit haalt tijdens de installatie van je eSIM. Zodra het proces is voltooid kun je je telefoon helemaal opnieuw opstarten. Je fysieke simkaart mag dan weer terug in je telefoon.

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer