Skip to main content
antwoord

esim staat op aktief, geen netwerk

• November 2, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds1 november heb ik geen netwerk meer, ik heb een eSIM ingeladen sim verwijdert. Sindsdien geen netwerk meer. eSIM verwijdert opnieuw ingeladen, staat aktief geen netwerk. Heb contact met Simyo opgenomen via WhatsApp en probleem voor gelegd, naar een lange conversatie en tijd , de conclusie u heeft een netwerk storing, u moet geduld hebben dat kan een tijdje duren.

Ik heb echter internet nodig dus, Inmiddels heb ik maar van een andere provider een eSIM gekocht, werkt perfect. Kan alleen niet bellen of gebeld worden. Hopelijk wordt het maandag gelijk opgelost. 

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Johndvn,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic. 

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice, de eSIM opnieuw hebt gedownload, de APN hebt ingesteld en je nu wel weer bereik hebt. Ook zie ik dat mijn collega je morgen even terugbelt om te checken of alles nog werkt. 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben of hulp bij nodig hebben, laat het gerust weten! 

Groetjes, 

Tessanne 

1 reactie

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • November 4, 2025

Hoi ​@Johndvn,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic. 

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice, de eSIM opnieuw hebt gedownload, de APN hebt ingesteld en je nu wel weer bereik hebt. Ook zie ik dat mijn collega je morgen even terugbelt om te checken of alles nog werkt. 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben of hulp bij nodig hebben, laat het gerust weten! 

Groetjes, 

Tessanne