Skip to main content
Beantwoord

esim probleem

• March 18, 2026
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik heb een probleem ik heb een e sim aangevraagd alleen ik heb de verificatie mail naar een verkeerde mail gestuurd en wil dit veranderen hoe moet dit want zo kan ik mijn aankoop niet bevestigen

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Aapje,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het vervelend is dat de verificatiemail naar een verkeerd e-mailadres is gestuurd.

Om je hier verder bij te helpen, wil ik eerst graag controleren of we de juiste gegevens hebben.

Zou je in een privébericht het telefoonnummer en persoonlijke gegevens kunnen doorgeven? Zodra ik deze gegevens heb, kan ik je verder helpen en ervoor zorgen dat je eSIM-aankoop bevestigd kan worden.

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • March 19, 2026

Hoi ​@Aapje,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het vervelend is dat de verificatiemail naar een verkeerd e-mailadres is gestuurd.

Om je hier verder bij te helpen, wil ik eerst graag controleren of we de juiste gegevens hebben.

Zou je in een privébericht het telefoonnummer en persoonlijke gegevens kunnen doorgeven? Zodra ik deze gegevens heb, kan ik je verder helpen en ervoor zorgen dat je eSIM-aankoop bevestigd kan worden.

Groetjes,
Sedat