Wil tijdelijk mijn E sim overzetten naar andere telefoon ivm reparatie huidige telefoon hoe doe ik dit
Wil tijdelijk mijn E sim overzetten naar andere telefoon ivm reparatie huidige telefoon hoe doe ik dit
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Als eerste zul je de Mijn Simyo app moeten downloaden op het toestel waarop je de eSIM wilt installeren. Hierna kun je via de app de eSIM aanvragen op het reparatietoestel. In deze FAQ: Hoe activeer ik eSIM kun je stap voor stap lezen hoe je dit kunt doen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!
Groetjes,
Seren
Bedankt ondertussen opgelost
Hoi
Bedankt voor de update.
Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost! Wij wensen je een prettige dag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb een nieuw apparaat. Ik heb contact opgenomen met Simyo en hij vertelde me dat ik eSim eerst van het oude apparaat moet verwijderen en vervolgens eSim via de app op het nieuwe apparaat moet activeren. Nu ontvang ik de verificatiecode via sms, maar dat kan niet omdat mijn eSIM van het oude apparaat is verwijderd. Mijn nieuwe apparaat iPhone se2 ondersteunt esim
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Het verifiëren van je esim gaat tegenwoordig iets anders. Je kan dit namelijk doen via IDEAL of de code opvragen via de klantenservice. Ik adviseer dit via IDEAL te doen.
Mocht het niet lukken stuur mij even een privé bericht met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens om de code te ontvangen.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.