.

eSIM opnieuw instellen?

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 9 Bekeken

Badge

Hey ik wil mijn esim opnieuw instellen maar de Simyo app vraagt om een sms van het telefoon nummer. 

Waarom hebben jullie zo'n onhandig systeem? 

kan iemand mij helpen, thanks

Groentjuh 1 maand geleden

Hey ik wil mijn esim opnieuw instellen maar de Simyo app vraagt om een sms van het telefoon nummer. 

Waarom hebben jullie zo'n onhandig systeem? 

kan iemand mij helpen, thanks

Dat is om sim-swapping te voorkomen. Tegenwoordig zijn er echter 2 manieren om te valideren. De ene is via SMS naar de oude simkaart (dat gaat niet) en de tweede is via een betaling van 1 eurocent met de zelfde tenaamstelling als de aansluiting.

Heb jij die tweede manier gevonden en geprobeerd?

Als laatste optie kan een moderator via email na controlevragen een code toesturen, maar dan moet je wacht tot een moderator hier langs komt. Ik gok dat dat vandaag wel gebeurd.

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey ik wil mijn esim opnieuw instellen maar de Simyo app vraagt om een sms van het telefoon nummer. 

Waarom hebben jullie zo'n onhandig systeem? 

kan iemand mij helpen, thanks

Dat is om sim-swapping te voorkomen. Tegenwoordig zijn er echter 2 manieren om te valideren. De ene is via SMS naar de oude simkaart (dat gaat niet) en de tweede is via een betaling van 1 eurocent met de zelfde tenaamstelling als de aansluiting.

Heb jij die tweede manier gevonden en geprobeerd?

Als laatste optie kan een moderator via email na controlevragen een code toesturen, maar dan moet je wacht tot een moderator hier langs komt. Ik gok dat dat vandaag wel gebeurd.

Badge

hey thanks voor de reactie, 

Het eerste heb ik geprobeerd wat niet lukte natuurlijk. 

Ik heb het tweede niet kunnen vinden helaas, waar kan je het precies vinden? 

thanks

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Dave32432,

Bedankt voor je bericht. Je wordt inmiddels geholpen door mijn collega @Amy. Ik ga er van uit dat zij jou zal informeren en jullie dit samen kunnen oplossen. 

Thanks @Groentjuh voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Reageer