Er staat als ik de esim wil overzetten dat de provider dit niet ondersteund
Hoi
Bedankt voor je bericht. Kun je toelichten hoe je jouw eSIM hebt geïnstalleerd en bij welke stap je deze melding krijgt? Misschien kun je de eSIM opnieuw installeren. Hoe je dit precies kunt doen kun ej teruglezen in onze FAQ: Hoe activeer ik eSIM?
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Seren
Hoe moet je je esim opnieuw installeren? Omdat ik had gewoon in mijn iphone instellingen gedrukt op configueer mobiel netwerk maar toen stond er na een paar stappen dat ik te lang was uitgelogd
Hoi
Bedankt voor je bericht. Heb je het topic al doorgelezen die mijn collega Seren had gedeeld over hoe je de eSIM kan downloaden? Mocht het hier ook niet mee lukken zou je dan wellicht een screenshot kunnen delen van de foutmelding die je te zien krijgt? Dan kunnen we dit even voorleggen bij de technische dienst.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.